619 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Dækvalg Gsxf Dækvalg Gsxf

Hej
Skal have noget nyt gummi under knallerten. Mit problem ligger i at det er lidt svært at finde fordæk 110/80-17. Har læst at det bedste er at for og bagdæk er samme fabrikat. Har fundet et sæt Bridgestone BT 45 på myNETmoto.com. Synes ikke at have hørt så meget om dem før, vil det fungere på min, det er jo ikke ligefrem nogen racer, og det er vel et touring dæk eller hva??

Er det bedre at smide BT 45 foran og så f.eks BT 021 eller BT 023 på bagenden.
Eller hvad med METZELER LASERTEC, de laver også den rette profil til forenden.
Priserne er nogenlunde ens for de mærker jeg nævner, ca 14-1500 kr for et sæt plus levering.

Er der andre bud/mærker, er jeg åben for det???

PFT. Ole

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dækvalg Gsxf
  • #1   13. maj 2014 Hej, jeg kører også gsxf og jeg har monteret bridgestone t30 i 110/70 som skulle være afløseren for bt 023. Cyklen kører fint på dem men det er selvfølgelig lidt svært at vurdere efter kun 150km i regnvejr. Prisen var ca 1500-1600 for for og bag inkl. Levering. Dækkene ser fine ud og jeg glæder mig til at få dem prøvet ordentligt af. Måske de var værd at overveje ?

• #3   14. maj 2014 Hej
    Tak for svar.

Der blir anbefalet både 110/70 og 120/ 70, jeg er sgi lidt små forvirret. Har selv overvejet en anden størrelse, pga større udvalg, men så passer speedo jo ikke, men hvis ikke det betyder noget for køre egenskaber, kunne man jo se stort på det.

• #4   14. maj 2014 Jeg kan se ifølge beregneren at 120/70 er det der kommer tættest på det originale, en forskel på 1.33%, det må man vel sige at være så tæt som det kan blive. Så må jeg nok på jagt efter den størrelse.

• #5   14. maj 2014 hej
    har også gsxf.der sidder 120/70 foran
    har tænkt mig at købe Metzeler Roadtec Z6
    har det bag på og det er et kanon dæk.
    det koster 700.- på mcdeakonline.

• #6   14. maj 2014 ps. har pt. BT 021 foran . og det har kørt hele 16000km
    så det har holdt godt

Kommentér på:
Dækvalg Gsxf

Annonce