1.197 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Janne L
Janne L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Brugt mc - Hvor mange km Brugt mc - Hvor mange km

Jeg er på jagt efter min første mc. Og jeg har set mig lun Suzuki Marauder 250. Men hvad er grænsen for antal km den har kørt. Der er jo ikke ret meget ved at købe en som har kørt 30000km og så rasler motoren fra hinanden inden sæsonen er omme. Jeg har spurgt mange forskellige og har fået lige så mange forskellige svar. Svarene varierer fra 25000km til 40000km. Jeg håber I kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brugt mc - Hvor mange km
  • #1   3. aug 2006 Jane når du har kørt 1000km på den så vil du have noget størrer. så mit : køb noget størrer hehe.. Den mc kan ikke overhale en bil.

• #2   3. aug 2006 Nikolaj: Denne gang må jeg sgu give dig 100% ret! hehe medmindre Janne ik vil overhale og at hun er lille.. jeg har prøvet at sidde på en 250cc chopper.. den føles meget for lille og jeg er kun 175..

• #3   3. aug 2006 MHT til spørgsmålet (km)!!!!! Hvis prisen er den rigtige kan den have gået 80.000... det er bare at gå den GRUNDIGT igennem når man beser den...
    Min gamle MC (GSX 600 F) havde gået 78.000 da jeg solgte den og den kørte som en drøm... Men vær opmærksom på at den kan være svær at sælge... men det betyder jo bare at du kan presse den endnu længere i pris når du finder den rigtige...

• #4   3. aug 2006 hej Janne... tjek lige min Suzuki... det er en perfekt cykel til dig.... kontakt mig på mrbob2@hotmail.com hvis det har interesse.... Den koster 15000 og skal staten ha 23 i afgift

• #6   3. aug 2006 Du kan også købe en af de billige kinesere, måske brugt. Og så skifte den ud til noget større.

• #7   3. aug 2006 Janne for at svare på dit spørgsmål smiley
    Vær ikke så bange for km-standen, moderne mcer kan køre langt.
    Kig mere efter den gennerelle stand.
    Men alt andet lige er mcen lettere at gensælge med et lavt km-tal.
    Nogle vil ikke røre en mc der har kørt 20000+ personligt vil jeg hellere have en der har kørt 50000 servicerede km end en der har levet hårdt 10000 km.

Mht størrelse vi skal alle starte et sted, hvem siger man behøver overhale bileren smiley

• #8   3. aug 2006 Det er ikke km standen, men standen der er afgørende.
    Jeg har lige solgt min Falco efter 73000 problemfri km, og den der får den bliver lykkelig.
    Generelt kan man vel sige at jo større motor, jo længere holder den. Hele cyklen er dimensioneret for topbelastning, og det er altså ulige vanskelligere at belaste en 1000 kubikker 100% i lægere tid.
    En lille hårdtpumpet cykel vil en stor del af tiden køre tæt på maks. og derfor "klare" færre km.
    Mvh.
    Jan L

• #9   3. aug 2006 Nægtede at køre på den MC da jeg tog mit kort!
    Den er ikke særlig behagelig og køre på...
    hmm min havde kørt 68000 da jeg købte den, og den køre stadig rigtig godt.

• #10   3. aug 2006 Er ikke så bange for at der er mange km på tælleren . Se efter mc'ens generelle stand. det er bedre at købe en med 60000km på tælleren der er velholdt og serviceret end en med 25000 km der aldrig har set et værksted.............

min mc har gået 60000 km og den kører som en drøm

/Thomas

• Janne L
    Janne L Tilmeldt:
    aug 2006

#12   3. aug 2006 Jeg siger tak for de mange svar. Selv om mange af dem også omhandlede at 250cc var aaaaalt for lille. Men jeg syntes ny det er en vaks bette begynder mc.... selv om jeg må indrømme at jeg har dælme godt øje til Suzuki GS500E.

• Janne L
    Janne L Tilmeldt:
    aug 2006

#13   3. aug 2006 Til Kim H : Det er en rigtig fin maskine du har dig der. Men jeg syntes at en 800 er en lige lovlig voldsom begynder mc.... Vi tøser er jo så fornuftige smiley

• #14   3. aug 2006 Du siger Marauder 250 og hvor mange KM.

Her er allerede mange, der advarer mod en cruiser, der er for lille - helt enig!!!

Går du blot op 400cc og opad på en reel cruiser, gør du den interessante opdagelse, at er de blot almindeligt servicerede, betyder KM-tal næsten ingenting. Motorerne er relativt lavtydende(læs slidstærke) og disse maskiner er næsten aldrig "svinekørt". De inviterer simpelthen ikke til det.

God jagt

Kommentér på:
Brugt mc - Hvor mange km

Annonce