589 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Luft filtre på Suzuki Gs 650 fra 83 Luft filtre på Suzuki Gs 650 fra 83

Hej.

Jeg er i gang med at bygge min gamle Suzuki gs650 fra 1983 om.

Jeg er nybegynder, så søger lidt råd:-)

Har lige renoveret de 4 kaburatorer. De er poleret op i bund og i top og ser super godt ud.

Så nu ville det se super godt ud med 4 små luft filtre på i stedet for det store kasse. Men er det noget man bare kan sætte på, eller kræver det efter justering osv? Og er der nogen der har erfaring med nogle bestemte filtre som er gode? Det skal virke ordenligt!

Tak:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Luft filtre på Suzuki Gs 650 fra 83
  • #1   2. apr 2014 Nu ved jeg ikke, om du har CV-karbs, men HVIS du har, så er pod-filtre ret svære at få til at spille...

• #2   2. apr 2014 M.h.t. effekten får du intet ud af det og det giver derfor mere bøwl end fordele.

Desuden er det kun de to yderste luftfiltre man kan se - så optisk giver det heller itte møj.

Brug dine penge på en prof. karburatorrens / justering og et nyt luftfilter i stedet.

• #3   2. apr 2014 Jeg har ingen anelse om hvad de hedder:-) Men i kan se billeder på min profil, under fotoalbum.

effekten har ingen betydning, det er kun udseende. Syntes det ser godt ud og fremhæver kaburatorrene . Den skal bygges til cafe racer, og må gerne være så enkel som muligt!

Hvordan kan det være at det giver bøvl i forhold til det org. Filter?