2.140 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

fjernelse af fløjter (DB killer) fjernelse af fløjter (DB killer)

Hej alle jer MC nørder.

jeg har et mindre problem med mine udstødninger, på min Honda magna vf750.

har 4 standard udstødninger på, og med hver deres fløjte i eller
DB killer som de også bliver kaldt.

ville høre om der nogen af jer der har erfaring med at fjerne sådan nogen eller ved, om det overhovedet kan lade sig gøre.

som udgangspunkt ligner det bare de er popnittet fast (6 stk.),
men har prøvet at bore alle sammen væk på en af lyddæmperne,
men den rokker sig ikke ud af flækken, skal den varmes op for at give slip eller hvad? hjælp....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fjernelse af fløjter (DB killer)
  • #1   15. mar 2014 De skal bare bores/saves ud..

• Helmuth Ø
    Helmuth Ø Tilmeldt:
    mar 2013

Emner: 1 Svar: 3
    #2   15. mar 2014 Hej Jesper.
    Jo, det er lidt sjovt.
    Jeg har de modsatte problem.
    Har sidste år været på ud kik, efter DB killer til min VF750 Costum, da jeg skulle til Goslar, og havde hørt at de er meget strikse med støj i Tyskland.
    Lad dem sidde, et nyt komplet udstødning til vf750 koster omkring 10-12.000 kr.
    Hilsen Helmuth

• #3   15. mar 2014 Økonomisk ville jeg gerne prøve og spare de penge da jeg ikke bare ligger inde med penge til min mc da jeg har rigeligt andet og bruge dem på,
    Og hvad angår bare bore save dem ud sidder der en del chrom omkring så jeg skal passe lidt på,

• #4   15. mar 2014 Når/hvis den engang skal sælges/synes skal der være db killer monteret, og mener også det er blevet et lovkrav at køre med dem på, og sådan nogle org Udstødningere koster kassen,,,,,, jeg ville absolut lade dem være monteret, og finde et par andre uorg udstødninger der lamer lidt mere, jeg har f.eks et par lazer til min intruder, hvor jeg har monteret db killers i fordi de simpelthen lamer for meget, kort sagt du får svært ved at sælge den igen....

• #5   15. mar 2014 Jeg tror ikke Helmuth mente du skulle købe nyt. Men at hvis du ødelægger dem du har så koster det 10-12.000 for nye og det får du brug for, hvis du bliver stoppet.

• #6   16. mar 2014 du skal bore bore dem og derefter "brække" dem op smiley
    Men som folk siger, hvis du en dag får brug for at få dem i igen har du problemet. En org. udstødning koster kassen.
    Så hellere køb nogle lazer udstødninger som keld siger. Et brugte.
    Jeg havde lazer udstødning på min gamle Honda CB, der var meget lyd i den selvom db killeren stadig sad i smiley

• #7   16. mar 2014 Mange tak for alle de gode svar tror bare jeg sætter popnitter tilbage og finder et nyt sæt piper

Kommentér på:
fjernelse af fløjter (DB killer)

Annonce