3.485 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Kawasaki 450cc Crosser - Umulig at starte :( Kawasaki 450cc Crosser - Umulig at starte :(

Hejsa derude. Jeg sidder her med kramper i benet og er dybt frustreret over min Kawasaki KXF 450 crosser. Den er bare umulig at starte.

Der er tale om en årgang 2011 med indsprøjtning, med fin kompression, og så snart den ENDELIG starter, efter cirka 30 min. krig, så er den egentlig let at starte igen,,, for det meste..... Men efter en dags tid, er det lige umuligt igen at starte den. Den har kørt 80 timer, og køre ellers rigtig godt!, serviceret totalt med stempel ved 70 timer, og var nem at starte de første 6 timer.

Har forsøgt mig med følgende:
- Nye tændrør + gab indstilling
- Rensning af tankes pumpe + den elektronisk karburator
- Ventil tjek (spillerum er som det skal være)
- En masse forskellige drejen, på karburatoren "kold-starts"/choker skrue. (koldstart-knappen fungere også som tomgangs justering, og er egentlig ikke en chooker)
- Tjekket løseforbindelser / haft alle stik af og på og renset dem + skiftet dødmands-kontakten ud, da den måske kunne drille, men det gjorde den ikke.

Det er jo en indsprøjtningsmodel, så min forstand er ikke stor på dette system.

Hvad skal jeg gøre ?, Vil have min crosser til at starte på 1-2 træd på kickstarten igen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawasaki 450cc Crosser - Umulig at starte :(
Kommentér på:
Kawasaki 450cc Crosser - Umulig at starte :(

Annonce