1.875 visninger
|
Oprettet:
Lys i begge lygter Kawasaki z 1000sx {{forumTopicSubject}}
Hep hey.
Er der nogle kloge hoveder, som kan fortælle mig om jeg kan sætte fjern, og nærlys i begge paraboler, på min Kawasaki z1000 sx.
Jeg har kigget på den, og parabolerne er ens, og der er H7 pære i begge to.
Jeg ville convertere en H4 pære til H7 størrelse, og sætte et trebens stik på.
MEN
Er der noget som brænder af, eller kan den ikke følge med strøm mæssigt. Den kører jo i udlandet med begge paraboler tændt.
Mange sagde min gamle suzuki ikke kunne følge med, i at levere strøm, men der var aldrig nogen problemer.
På forhånd tak
Claus
aug 2007
Følger: 53 Følgere: 102 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 226 Svar: 3.253
De kan få en lille boks som gør at du køre med halv styrke på højt lys..
Men søg her inde på lys i begge lygter... Der kommer mange hits på hvordan det kan gøres..
mar 2007
Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 660
http://www.sportbikes.net/forums/fz6-fz6r-mods/293151-replacing-left-h7-bulb-h4-dual-filament-bulb.html
det var bare hvis der brændte noget af, eller den ville tappe sig selv for strøm.
mar 2007
Arbejder på nathold, så der er næsten altid mørkt, når jeg kører.
En lygte lyser ikke nok på landet
mar 2007
Men min Gamle suzuki, lyste ikke særligt godt,med en lygte tændt, og da jeg satte en "ægte" parabol på med h4 lys, i begge, var det meget bedre.
Jeg møder tit dyr som vil over vejen, så hvis jeg kan gøre noget for at se dem hurtigere, skal det gøres.(kører kl 04,00)
Jeg kører som regel imod trafikken, så hvis der er noget der blænder, bliver det lavet om igen.
Jeg ville bare ikke brænde min mc af, hvis det ikke kan lade sig gøre.
mar 2007
Det var lige det svar jeg håbede på at høre.
Vi vinkes måske ved
Mvh
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 5 Emner: 4 Svar: 210
Jeg har en Kawa magen til din og der er meget fint lys på den. Nu har jeg ikke noget imod at køre på mørke veje længere, i modsætning til min tidligere Z750S. Den havde sgu lys på niveau med en gammel Nefa lygte.
Tror du bliver tilfreds med lyset når du får det prøvet.
mar 2007
Tak for respons, kender godt det med Nefa lygten, der er ikke meget sjovt ved at lave undvigemanøvre, når et dyr krydser vejen, lige foran en.
Jeg har to stk H4 pære, men intet køretøj at sætte dem i, så jeg prøver at lave det andet, om ikke andet for at se om det virker . At lave det om igen sætter man jo bare H7 pæren i igen, da det er øverste stik i H4 der er til nærlys.
mar 2007
Jeg lavede en H4 pære, som kunne sættes i H7 hullet, og satte strøm til.
Den lyste ikke godt, nærlyset bliver næsten opslugt af den "kapsel" pæren går ind i, og det lange lys, lyser som en lommelygte, med en mørkt hul i lyset, og lyser i alle retninger, bare ikke fremad.
Så det bliver som det er, med mindre jeg kan finde noget originalt.
Men det var et forsøg værd
Vi vinkes ved
Claus.
Lys i begge lygter Kawasaki z 1000sx