{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

CB650 forgaffel problemer {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal ha skiftet mine pakninger i forgaflen, da det venstre ben sovser lidt rigeligt. men har samtidlig lagt mærke til at forgaflen ikke går helt tilbage i top possition når den har dygget lidt, man skal selv trække den det sidste stykke. kan dette skyldes den manglen olie som er gået tabt via den utætte pakning, eller skal jeg skifte mine fjedre nu hvor jeg jo alligevel skal ha forgaflen adskilt ?

Og hvis der skal nye fjedre i hvilke og hvor ville i bestille dem ?

Honda CB650 1981 RC03

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CB650 forgaffel problemer
  • #1   14. dec 2013 Evt et par hyperpro...

• #2   14. dec 2013 Det kan skyldes mange ting, først og fremmest ville jeg få fat i en manual, det kan være manglende olie, det kan også være slidte fjedre, det kan også være, som det var på min honda vfr fra 86, at der skal en lille smule luft i, da jeg havde skiftet efter bogen, skulle der lige en lille mængde luft i for at de blev trykket den sidste cm ud, og hvis det er det din skal også, så er det klart de ikke bliver trykke helt ud aut, da din pakning jo er utæt, få fat i en manual, haynes eller clymer, der kan du også se hvor lange dine fjerde skal være før end de skal udskiftes

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.408
    #3   14. dec 2013 Den skal ikke være strukket helt ud, den skal hænge ca. 1-1,5 cm.

• #4   14. dec 2013 Nu vil jeg lige skynde mig at tilføje, at jeg er enig med fanta h, det jeg skriver om luft og den sidste cm, er uden vægtpåvirkning af forhjulet, i det øjeblik den står på 2hjul, skal Forgaffel naturligvis lige synke en smule så den ikke er helt ude, det er måske også lige vigtigt at tilføje at det var sådan på min vfr, og jeg kender intet til din Forgaffel, så derfor skaf en manual, og en kammersjuk der har prøvet det før, god fornøjelse

• #5   15. dec 2013 CB 650 forgaffel er ikke med trykluft. er gaffel benet afmonteret, skal det komme helt ud. Du kan downloade en manual her.
    http://cosky0.tripod.com/

• #6   15. dec 2013 Tak Henning V. Den manual du linker til er meget mere detaljeret end min egen haynes manual. Den giver mig svar på en masse af mine spørgsmål smiley

Kommentér på:
CB650 forgaffel problemer

Annonce