1.300 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Kawasaki sætter ud Kawasaki sætter ud

min Kawasaki GTR 1000 starter perfekt kører perfekt de første par minutter så begynder den at sætte ud når den kommer over 3000 omdr. indtil den er varm så kører den perfekt. den står på værksted og de kan ikke finde ud af hvad det er , de har skiftet :tændrør , tændrørs hætter , tænd kabler , impulsgiver , styrebox , karburator renset og andre har været mont., komprisions test , ventiler testet , ledningsnet målt , batteri skiftet det er vist hvad der er prøvet er der nogen der har en løsning

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawasaki sætter ud
  • #1   21. okt 2013 lige en indskydesel..
    du siger den starter perfekt kører perfekt de første par minutter så begynder den at sætte ud når den kommer over 3000 omdr. indtil den er varm .
    det må så være i ca 1 til 2 minutters kørelse.. du har det problem, går jeg ud fra.
    er det værd at give alle de kr for.. tænker jeg..

og mit bud er at dine tændspoler laver gøjl.. det kan de nemlig godt som du der forklarer, indtil de bliver varme..

mvh

mvh

• #2   21. okt 2013 tændspoler er også skiftet , det er en mc jeg lige har købt ved forhandler og opdagede det da jeg kørte den hjem så det er på garanti men de er løbet lidt tør for mulighedder

• #3   21. okt 2013 ok..
    så skal det laves..... smiley :)

ved godt det lyder lidt tosset..

men ville absolut tjekke for falsk luft, visse ting udvider sig når det bliver varmt, og inden det sker,så kan falsk luft frem komme hvis ikke alt er helt tæt..
    så start mc, og sprøjt diesel start på bla indsugnings muffer osv.. hvis den stiger i omd så er falsk indsug fundet..
    det ville jeg prøve..

mvh

ps.

og
    tillykke med din nye mc . .

• #6   21. okt 2013 problemet er væk når den er varm og den er ligeglad med choker eller ej

• #7   21. okt 2013 falsk luft..

• #8   21. okt 2013 men det er der ikke når den er kold og det er der ikke når den er varm

• #9   21. okt 2013 manglende stel forbindelse.... snak evt med Karsten hos Midtfyns mc... han ved næsten alt om kawa

• #10   21. okt 2013 jeg regner med at stel forbindelsen er undersøgt , jeg søger en klog mand der har noget i ærmet så ham Karsten er en mulighed smiley

• #11   22. okt 2013 Han er den bedste i dk til Kawa

• #12   22. okt 2013 jeg har snakket med ham Karsten han havde ikke nogen løsning ud over at han kunne tage den ind på værksted og det kan jeg jo ikke da den står ved forhandleren

Kommentér på:
Kawasaki sætter ud

Annonce