913 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

opkortning af udstødning opkortning af udstødning

Goddag.

Jeg er ved at ombygge min gsx 400 fra 81. Jeg vil gerne lave så meget som muligt ud fra de originale dele. Min udstødning ser ud som på linket her. (Der er en i hver side)

http://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/stylingprojekter/23208-gsx_400_ombyg?status=1

Min ide er, at jeg vil korte udstødningerne op og lave nyt ophæng. Derfor skal jeg jo have en form for lyddæmpning samt modstand til motoren. Jeg er kommet frem til to løsninger

1: En stålsvamp ind i enden og så et grovmasket gitter i, som jeg lige punkter et par steder rundt indvendigt i udstødningen.

2: Der var en fløjte i hver udstødning fra org. De er jo selvfølgelig for store hvis jeg korter op, da udstødningen er konisk, men det kan laves mindre på båndpudseren. Så får jeg i hvert fald dæmpning og modstand. Jeg tænker så at lave nogle huller i røret, som går ind i udstødningen eller måske helt fjerne det.

http://www.motorcykelgalleri.dk/album/storbilledevisning/23208-gsx_400_ombyg#/1

Jeg er godt klar over, at jeg skal have inddysset motoren efterfølgende. Og til jer der mener jeg skal købe nye potter fordi det er nemmest eller fordi jeg skal gemme de originale, så læs ovenstående omkring at jeg gerne vil holde budgettet på et absolut minimum og cyklen kan ikke synes alligevel da jeg har skåret i stellet.

Håber at høre fra jer der ved noget om emnet.

Mvh. Christian Thomsen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opkortning af udstødning
Kommentér på:
opkortning af udstødning

Annonce