Nyt droslingskit = Starter ikke? {{forumTopicSubject}}
Dav i Galleriet, endnu en gang
Som titlen siger, gider min mc ikke starte, efter at jeg har monteret mit nye droslingskit.
Det er mig en gåde hvorfor, da det eneste jeg har rodet ved er karburatorne. Og dem har jeg, i og for sig, ikke engang pillet ved. Jeg har bare haft taget dem af, og tømt benzinen ud af dem. Dernæst smed jeg droslingsskiverne på, og satte karburatorne på igen.
Nu har den så brugt et helt batteri, på bare at dreje motoren rundt, uden at give så meget som en prut, eller noget der ligner et tegn på startvilje. Karburatorne er fyldt med benzin igen, det har jeg tjekket. Står nu til opladning.
Hvad kan problemet være?
Cyklen er en Yamaha Xj 600 fra 91 altså en Pre-Diversion, og med 3kn motoren.
jul 2012
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 91
Dødmandsknappen?
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.582
Har du gnist på tændrør? Du kan jo have skubbet en ledning ell. lign. løs under dit arbejde.
...jeg skiftede styr på min Intruder i sidste uge, efter skiftet ville den heller ikke starte. Det viste sig at være en lille ledning ved koblingsgrebet, som var knækket af.
maj 2013
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9
Dødemandsknappen står rigtigt, ellers vil den ikke engang sende strøm til starteren. Gnist render jeg ud og tjekker med det samme, det havde jeg slet ikke tænkt på! Hehe
maj 2013
Jeg tager detektiv hatten på, og tjekker arbejdet igennem igen igen igen
aug 2013
Følger: 10 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 3 Svar: 422
Hvis den er tør, start med at kontrollere om benzinhanen er åbnet("o
maj 2013
Men tak for hjælpen alle sammen!
Nyt droslingskit = Starter ikke?