1.472 visninger
|
Oprettet:
starter til en goldwing 1000 eller 1100 {{forumTopicSubject}}
hej min far har bøvlet med tror det er starteren men ikke helt sikker den kan ikke trække motoren rundt med tændrør i men uden kan den egentlig godt men ikke nok synes jeg og det var med startkabler direkte på starter og over på min bil og den har været ved 3 steder der har kigget på starteren og de 2 første kunne ikke finde noget men den sidste skiftede nogle ting men hjalp ikke
er der en der har en starter vi kan låne som virker og prøve med og vis det er starteren køber han bare en ny så nemlig kan gider ikke det her mere helt omkring thy eller omegn
håber på noget hjælp på forhånd tak
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.944
jun 2009
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 61
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.811
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 168 Svar: 1.109
Har den svært ved at trække rundt, så kan der være flere årsager.
1. Batteri er ikke fuldt ladet.
2. Der er en dårlig forbindelse i kabel + eller -
3. startrelæet er brændt indvendig med stor modstand til følge.
en vikling i starteren kan være afbrudt.
4. Kullene er færdige.
de 2 sidste 3&4 er nok ikke sansynlige hvis den er checket hos kompetente personer.
En starter bruger forholdsvis meget strøm, så der skal ikke meget dårlig forbindelse til. Prøv at sætte strøm direkte på den ledning der går til starteren mens den er monteret. Hvis det hjælper, så er det enten startrelæ eller ledning du skal undersøge/skifte. At bruge startkabler fra en bil giver ikke nødvendigvis strøm nok, da kontaktfladen på klemmerne er relativ lille = stor modstand.
starter til en goldwing 1000 eller 1100