896 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Dræne hydraulisk kobling Dræne hydraulisk kobling

Søget et værktøj noget lign det her: http://www.amazon.co.uk/Sealey-Vacuum-Tester-Bleeding-Complete/dp/B000RO612A%3FSubscriptionId%3D0DWX0HJVE7AWX9HF4X82%26tag%3Dpricedumper.dk-21%26linkCode%3Dxm2%26camp%3D2025%26creative%3D165953%26creativeASIN%3DB000RO612A
eller noget der kan gøre det samme,har lige skiftet til armeret koblings slange og kan sgu ikke bløde den ordenligt
da jeg monterede bremse slangerne var der ingen problermer men fuck hvor min kobling driller
ps. har åbnet låget på reservoir,pumpetx100 og åbnet den lille studs med lidt tilbage på grebet og så trykket den i bund og lukket studsen
hvor lang tid skal det tage,hvad gør jeg forkert.på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dræne hydraulisk kobling
  • #1   30. aug 2013 Så er den her da noget billigere :

(link fjernet)

Og princippet er det samme og niplen den samme !!

• #2   30. aug 2013 Det tager rigtigt lang tid. Så bare bliv ved med at pumpe og dræne så kommer den lige pludselig

• #3   30. aug 2013 har kigget på den Scott,bare langt til næstved fra greve..
    Liltorp,sidder også hele tiden og pumper kan bare ikke mærke der kommer tryk
    mærkeligt når bremserne gik så nemt
    men bliver måske nødt til at køre til næstved i morgen så smiley

• #4   30. aug 2013 Prøv at tage en stor hospitalssprøjte og samtidig montere en klar slange som passer på udluftningsskruen. Åbn så udlutningsskruen på slavecylinderen. Herefter trykker du så væsken fra sprøjten og direkte ind i slave cylinderen og igennem og op i beholderen.husk at tage låget af beholderen og samtidig passe på med at den ikke løber over.Når så systemet er blevet fyldt bagfra så begynder du med at lufte ud på gammeldags vis. Håber at dette kan bruges. God eekend

• #5   30. aug 2013 Den scott linker til er super til det. Har selv en men min er bare købt i harald nyborg smiley

• #8   30. aug 2013 gixer:lyder som en super ide,ligger bare ikke lige inde med nogle kanyler smiley
    dennis,genialt! harald Nyborg er noget tættere
    opdater lige når jeg får løst det

• #9   30. aug 2013 nogle gange kan det osse hjælpe og lave den stå uden låg natten over..
    men i stedet for at gøre som du gør så prøv og få en mand til og hjælpe også med udluftningen lukket prøv og pump f.eks 10 gange, forholdvis hurtigt uden det bliver for voldsomt, 11 gang åbner du inden du trykker og tager en helt grebvandring med den åben og så snart håndtaget er i bund skal ventilen lukkes igen, gentag det så plejer det og blive lækkert

• #10   30. aug 2013 kk jakob,prøver det lige
    har også hørt det med låget bare med en strips på grebet så det er spændt natten over

• #11   30. aug 2013 men hvis du bare kan finde noget og suge med på udluftningen og bare holde beholderne fri fra at løbe tør så tager det ikke længe

• #12   30. aug 2013 Hvis ikke en sprøjte kan klare det, så er en alm rød oliekande genial til forhånet, du sætter bare noget tyndt brændstof slange fast i enden af den. Så kan du pumpe væsken baglæns, og den kan rumme rigelige mængder væsker.. bruger selv tricket på biler med hydraulisk kobling..

• #13   30. aug 2013 problemet nu er,at der ikke kommer luftbobbler ud nu men kun klar væske men der er intet tryk på koblingen/grebet??

• #14   30. aug 2013 prøver lidt endnu,men ellers må jeg vente til i morgen og kører så i biltema/harald nyborg

• #15   30. aug 2013 du siger der ingen tryk er på, sikker på du har fået lukket udluftningskrugen, der skulle altid være lidt tryk i

• #16   30. aug 2013 føles som om det eneste tryk der er,kommer fra den push rod der sidder oppe ved grebet
    som sagt pumper og pumper(over 1000x)men intet tryk
    og har husket at lukke udluftnings ventilen

• #17   30. aug 2013 Følger du dette: Pumpe. Hold grebet inde (evt med en strip)åbne nippel. Pump til der kommer væske. Luk nippel med grebet inde. Forfra med det hele? Det tager ret lang tid. Husk at dræn skal være under nippelhøjde og husk at efterfylde med væske i beholderen så det ikke kommer under niveau. Går ud fra at du skruer dæksel på når du pumper?
    Er du sikker på at pakdåsen er tæt i slavekoblingen? Væsken kan godt løbe ind så drikke kan se det.

• #18   30. aug 2013 det er det jeg gør Liltorp,men skruer dog ikke dækslet på beholderen når jeg pumper
    skulle jeg det?

• #19   30. aug 2013 Ja for hulan da! Ellers virket pumpe funktionen via membranen jo ikke

• #21   30. aug 2013 haha,ok tak alle sammen,prøver i morgen så

• #23   31. aug 2013 fik løst det:):)
    tog grebet af og tog push rod´en ud og skubbede/pumpede med en skruetrækker
    og der kom den sygeste bobbel ud..
    nu virker den perfekt,armeret koblings slange+hydraulisk kobling=WIN!!
    føles som en helt ny kobling nu
    så tak for hjælpen alle sammen og de positive input,god week alle sammen

• #24   31. aug 2013 Lækkert smiley

Kommentér på:
Dræne hydraulisk kobling

Annonce