{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

Ledningsnet/Ladeproblem KTM EXC 450 {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem.

Har lige sat et nyt batteri på og det er allerede fladt, så den lader ikke smiley får så åbnet op til ledningerne og ser dette. "SE BILLED"

De 2 gule løber under tanken og op mod styret tror jeg.
Den røde går til +
Den sorte går til -
Men den blå er der bare en stump der ikke hænger fast til noget, ud fra billedet forstår jeg at den bare skal monteres direkte på + eller er jeg galt på den ?

Og ville dette løse mit lade problem ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ledningsnet/Ladeproblem KTM EXC 450
  • #1   30. jul 2013 De gule ledninger kommer fra din stator "generator" Og den blå er nok en slags signal ledning, der fortæller statoren hvor meget den skal lade med smiley

• #2   31. jul 2013 Det er godtnok en dårlig illustration, der er på den regulator, svært at se om den blå skal på + eller - tror den skal på -
    Men prøv et måle på + og - når den går i høj tomgang, der skal være ca 14,4 volt

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #3   31. jul 2013 Det er i hvert fald ikke den originale spændingsregulator, så den kan du starte med at fejlsøge på.

• #4   8. aug 2013 Batteriet var som sagt fladt, eller der er intet problem med lys på cyklen men den vil bare ikke trække starteren mere.

Så har jeg målt på batteriet, det er omkring 10,55-10,94 og det ændre sig ikke når cyklen står i tomgang, så den lader ikke. Jeg kan bare ikke finde ud af hvad problemet er og ville ikke kunne finde ud af og måle alt muligt igennem.

Kan jeg ikke sagtens køre på den indtil videre bare ved og bruge kickstart, den starter jo fint med den?

Kommentér på:
Ledningsnet/Ladeproblem KTM EXC 450

Annonce