{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

Drosling af Husaberg Fe650. {{forumTopicSubject}}

Hej Mc Galleri.
Jeg har efter lægere tids søgen ledt efter et droslings kit til en husaberg Fe 650 2003 så den kan komme ned på 48 hk. dog uden hjælp. har prøvet at kontakte mc4you.dk som ikke kunne hjælpe mig.. smiley

Er der nogle af jer der har en ide om hvor man kan købe det / hvem man kan kontakte for hjælp.

Ved godt at det måske ikke er den bedste makine at drosle, men det er meget begrænset til droslingen skal side i , Max 500km.

På forhånd tak
Mvh. Daniel Egeskov Johannsen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drosling af Husaberg Fe650.
  • #1   29. jul 2013 Bare importer en fra Sverige, der er de fleste indregistreret med 11Hk.. Eller find en fe450

• #2   29. jul 2013 Men der må være nogen tyskere der har styr på det, der kører en del droslede dernede.. Prøv husabergforum.de

• #3   29. jul 2013 men dens tør vægt er jo heller ikke ret høj og de skal jo også overholde hk pr kg grænsen

• #4   29. jul 2013 Er kommet frem til at den max må have 28 KW, så har den 0.2kw/kg. problemet er bare at jeg faktisk næsten har købt en. smiley

Har prøvet at skrive til en husaberg forhandler i kiel, i håbet om at han kan hjælpe mig , ellers må jeg jo prøbe at kontakte en svensk husaberg forhandler. smiley

• #5   29. jul 2013 Læs hvad jeg skriver angående sverige... De er INDREGISTERET til 11 HK (men de har masser af HK)... Min egen fra UK var også opgivet til 10 kW på den engelske registreringsattest..

• #6   29. jul 2013 Det vil sige at jeg ikke kan købe en på danske plader og få den droslet ? jeg bliver nød til at finde en der har kørt i sverige eller england eller et eller andet andet eu lad hvor den har kørt som 11hk model.

har den nogle sinde været droslet din, altså findes der et 10kw drosselkit som har sat i på et tidspunkt ? og står der 11 hk på din danske reg attest.

• #7   30. jul 2013 Jo, man kan vel få et drosselkit til dem.. Min pointe er at Husaberg'erne i nogle lande er opgivet til noget meget underlige effekter - meget mindre end hvad de har.. Min har har hele tiden haft Ca. 65hk, selvom der stod noget andet på registreringen

Kommentér på:
Drosling af Husaberg Fe650.

Annonce