Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  justere blandingsskrue 4x karburator
  • #1   26. jul 2013 med en co måler

• #2   26. jul 2013 du kan jo ikke måle andet end den samlet værdi på alle 4 karburator? så har man ingen anelse om hvordan hver karburator står?

Tim C

• #3   26. jul 2013 indstiller mine egne mcer på gehør , om det er højt eller lavt i co% er mig bedøvende ligegyldigt , der hvor den snurrer renest og højest i tomgang er som regel passende
    for fed eller for mager mix .. så falder omdrejningerne , stil skruerne ens til at starte med ...
    men du kan da bore huller i samtlige forrør og gøre opgaven uoverskuelig både i tid og penge !

• #4   26. jul 2013 Hvis du starter med at synkronisere kaburatorerne så de alle suger ens ... mon ikke de så skal 99% sikkert skal have samme blanding?

• #5   26. jul 2013 har selv justeret karburator mange gange, men der har kun været en, og det har været på gehør som du skriver, og med gas.

men det vel som du siger få dem synkroniseret, og så skru 1/4 omgang alle 4 af gangen til den når højeste omdrejninger. vil bare gerne have de står rigtigt, så tænkte der var en speciel måde og gøre det på når der er 4 karburator.

for fx på en gammel Mazda sætter man låg på den ene karburator mens man stiller den anden. men der stiller man selvfølgelig også Co2

Tim C

• #6   26. jul 2013 Gør som yamaha har fra før 2002, en lille studse på hver afgangs rør før de løber sammen med m6 gew til måling af co2,det laver jeg også på min vfr.

• #7   26. jul 2013 det var faktisk en god ide HJ67, det måle udstyr jeg har kan bare ikke komme gennem 6m hul smiley
    Tim C

• #8   26. jul 2013 Så lav 8mm smiley

• #9   26. jul 2013 tror bare jeg laver lytte metoden smiley

Tim C

Kommentér på:
justere blandingsskrue 4x karburator

Annonce