ENDELIG BLEV HUN MIN!! {{forumTopicSubject}}
Så blev sagen afgjort som nogen har set.. jeg fik lov at beholde gixxeren!!
Nå.. nu har jeg så samlet færdigt og kørt de første ture..
Blandet fornøjelse eller hvad man siger.. er MEGET nervøs for mislyde osv.. men igen.. det er en japser så den skal vel rasle..
Jeg undre mig dog over at den er VIRKELIG sløv i lave omdr.. kommer fra en VFR750.. den har selvfølgelig både flere ccm og anden moment/hk-kurve, men gixxeren er jo totalt død når den skal sejtrække i høje gear ?
En anden ting.. syntes den køre med sygt høje omdr.. 100kmt = 5500omdr.. syntes det lyder vildt ?
Og så søger jeg en venlig sjæl der måske vil stille ventiler, tænding og synkronisere karbs på den ? det er jeg helt 100 på den godt kunne trænge til.. ved et bestemt punkt, klikker ventilerne kan jeg høre, og højere oppe er der et leje eller lign der skurer.. det bliver lavere og lavere jo mere jeg kører, men den har også stået stille i snart 8år jo
Håber i kan svare mig på lidt af tingene, og måske hjælpe med det mekaniske der ?
Mvh en ny glad gixxer-ejer
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 24 MC-er: 5 Emner: 53 Svar: 1.489
Den er helt fin når man lige lærer den at kende ..
jun 2007
Følger: 20 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 185 Svar: 800
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 95 Svar: 1.190
Chris : Det vil jeg helt sikkert prøve, for hun skal lige ha en kærlig hånd inden jeg for kørt for meget på hende (:
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 95 Svar: 1.190
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 24 MC-er: 5 Emner: 53 Svar: 1.489
Nårh ,, ud og køre .. Den var HELT væk i bunden .. intet skete .. ved 7-8 stykker begyndte der at ske lidt ,,, Ved 12.000 tog satan pludselig ved den, og LAAANGT op .. i starten var jeg vildt bange for at jeg ville smadre hele cyklen med alle de omdr .. men ikke en skid .. Da først jeg havde vænnet mig til de vilde omdr, var den SUPER sjov .. ..JEg mener at det vigtigste omkring din cykel er at man skal huske ALTID at køre på god olie, og så ALTID at sørge for at motoren er godt gennemvarm før den får "slag" .. så kører den godt km efter km ...
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 95 Svar: 1.190
apr 2011
Følger: 15 Følgere: 13 Emner: 36 Svar: 317
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 24 MC-er: 5 Emner: 53 Svar: 1.489
Efter min mening er en 600 "kun" en lorte knallert, på EPU, og steorider, og smilet sidder jo helt omme bag ørene hver gang jeg har taget en tur .. .. Det ER sgu et stk. genialt legetøj .. Lidt ligesom de skam-tunede Honda CR 125´ere jeg kørte på før i tiden ..
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 70 MC-er: 2 Emner: 38 Svar: 2.281
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.745
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 24 MC-er: 5 Emner: 53 Svar: 1.489
Jeg kende da mange med store racere, men meget få, hvor fordækket er "flået op" og bremskiverne er blå efter de har ude og holde den "stram" .. ..
VFR´en er da en fin blanding mellem styrke og race.. Ja det syntes jeg !!
maj 2011
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 3 Emner: 42 Svar: 348
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 95 Svar: 1.190
Syntes bare det er voldsomt.. og det passer meget godt med jeg skal op over 7000 før den begynder at reagere på gassen.. men syntes der kommer mange lyde fra motoren.. det gjorde VFR jo sådan set også når den kom derop, så det er nok bare mig der får noia af det
ENDELIG BLEV HUN MIN!!