{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.334 visninger | Oprettet:

Manglende kørelys/langt lys V-strom {{forumTopicSubject}}

Hej

Min Suzuki v-strom har mistet sit kørelys smiley
Jeg har check'et at pæren ikke er sprunget, og stikket er samlet osv.
Det sjove/mærkelige er at jeg kan hverken få kørelys eller langt lys til at virke men passing-lyset det virker og giver lys i begge lygter som det skal. Men det er godt nok anstrengende at køre med skal jeg lige hilse at sige.
Jeg håber på at kunne tage motorcyklen på ferie om 1½ uges tid så vil høre om der var en i eller omkring Valby som har styr på sin motorcykel elektronik som vil kunne se og evt løse problemet. Hjælp tages imod med kyshånd.
God sommer

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Manglende kørelys/langt lys V-strom
  • #1   23. jul 2013 En sprunget sikring?

• #2   23. jul 2013 Slukket lyskontakt ..??

• #3   23. jul 2013 Hovedsikringen er sprunget?

Har lige gennemgået mit ledningsnet i hoved og røv for samme fejl - man kunne ikke se på sikringen at den var gået smiley Det var først da alle andre muligheder var udtømte at jeg skiftede den - og voila - lortet lyste igen..

• #4   23. jul 2013 Sidder der ikke en relæboks som måske er stået af?

• #5   23. jul 2013 Sikringerne er check'et og lyskontakten er sat på kørelys smiley
    Hovedsikringen? Hvor skulle den sidde? Synes det med elektronik er svært.

Hvis der sidder en derude der er velbevandret i elnet og har mulighed for at måle sådan et igennem vil jeg meget gerne høre fra dig. Det er lidt en hastesag smiley Eller hvis der er nogen der kender et godt værksted til den slags.

• #6   24. jul 2013 Vil gerne hjælpe, men bor desværre på fyn. Medmindre du vil køre til fyn et smut.

• #7   24. jul 2013 Scott # Zipcodemc #: Tak for venligheden, det kan da godt være jeg kommer et smut forbi så. Den står bare adskilt nu så det havde været lettest hvis det var en fra nabolaget. smiley Jeg skriver lige en PB hvis det bliver aktuelt. smiley

• #8   24. jul 2013 hej igen,jeg har lige sovet på det ,jeg mener og huske at man for først nærlys på når motoren er startet ,prøv lige det,først jeg har selv haft v-strom og haft samme sære oplevelse (efter hvad jeg kan huske ) ,mvh mic

• #9   24. jul 2013 Hvis du har et multimeter eller en prøvelampe kan du fejlfinde på det ved at se om der spænding på sokkelen til pæren.
    hvis nej, mål ved evt lyskontakt, eller følg ledningen fra lygten baglæns, osv indtil du finder stedet hvor spændingen "forsvinder".

Nu skriver du ikke noget om det, Men Har du kontrolleret om der er lys i baglygten og evt bremselys.

• #10   24. jul 2013 michael c: Jeg mener nu lyser tændes så snart der kommer tænding på, men er ikke 100% sikker. Kan du huske hvordan du fik løst problemet?

Scott: Det lyder meget fornuftigt, jeg vil prøve at måle lidt i morgen. Ved faktisk ikke helt om der er lys i baglygten, det undersøger jeg også lige smiley

Kommentér på:
Manglende kørelys/langt lys V-strom

Annonce