{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Strømsvigt og ujævn motor?? {{forumTopicSubject}}

Godaften MCG,

I aftes da jeg skulle kører hjem fra arbejde var min MC helt død.
Jeg prøver et par forsigtige gange med elstarteren igen men uden held, efter lidt tid var der en venlig sjæl der gav mig et lille skub og dyret kom til live.
Så jeg tog chancen og kørte hjem ad, da jeg kom til det første kryds lagde jeg mærke til at benzin lampen blinkede lidt (plejer og lyse konstant når det er) og når jeg blinkede, blinkede den dobbelt så hurtigt som dem plejer, men det mest mærkelige var at motoren lå meget ujævn i tomgang også.
Jeg fik den så tøffede lidt ujævnt op på 60 km/t og ned af rampen til motorvejen, da jeg så næsten kom hjem ( Kørte fra Randers til Århus ) døde den for mig igen, jeg fik den så i gang igen ned af nærmeste bakke men den startede nu endnu mere "bumlende" ind før, jeg fik den hjem og nu står den i garagen, prøvede for 20 min siden og starte den igen og den er død som en sten!!!

Er der nogen der kan give mig forklaring på:

1. Hvorfor kan den aflade så hurtigt, også selvom at jeg har kørt 30 min på motorvej??

2. Hvorfor lyser bens lampen og blinklysende er mærkelige??

3. Sidste men bestemt ikke mindst, hvorfor opfører den sig underlig i tomgang og ved start fra lyskryds??

På forhånd tak.

/Kasper C

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Strømsvigt og ujævn motor??
Kommentér på:
Strømsvigt og ujævn motor??

Annonce