Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Supermtard nav til dobbelt skive ?
  • #2   18. jul 2013 yep yep yep .. NOW your´e talking smiley .. Fedt Martin .. Hvilken producent er de fælge du har på billedet dér ???

• #3   18. jul 2013 Ja eller en kawa zephyr, der må kunne findes nogle til en fornuftig pris

• #5   18. jul 2013 Ducati har også lavet deres sportclassic, der er med egerfælge, og de er relativt nemme at opdrive..

• #6   18. jul 2013 Det er til min gamle Z900, og muligvis også til den gamle CBR F1 ...:-) ... SM hjul vejer jo ikke en skid, er SUPER stærke, og kan fået i den helt rigtige størrelser, gearinger osv ... det må da være lykken ... Omkring holbarhed i forhold til Mc´ens vægt, kan man jo bare kontakte producenten, for korrekt vejledning ...

• #7   18. jul 2013 Jo, der er et engelsk firma der laver det.. men jeg kan ikke huske hvad de hedder smiley

• #8   18. jul 2013 Hmm.. er det så ikke "bare" at sætte et Z1000 nav på?

• #9   18. jul 2013 Thore .. nej da .. Da ikkw hvis man vil ha´SuperMoto hjul på ... 1. De er federe. 2. lettere. 3, et komplet SM hjulsæt giver også bagskive, væk med de tunge orginale forskiver som vejer vildt meget, og ikke virker alligevel .. 4. Jeg trænger til at se min gamle Kawa med SM hjul !! smiley

• #10   18. jul 2013 Hmm... tror ikke du forstod mig....

Du tager et nav fra en Z1000 (af dem med egerhjul og dobbeltskive).. og så monterer man den fælg man ønsker.. F.eks. Morad laver alle mulige (og umulige) fælge.. Den vægt forskel der er på det ene eller andet nav, er totalt ubetydelig ift. til resten af baljen (no offense)...

• #11   18. jul 2013 Men Bikeen laver sådan en fælg du spørger efter..

• #13   19. jul 2013 @Thore ... Joh .. jeg forstofd dig godt ... og ja du har ret MEN, hvis jeg skal bruge det gamle nav, skal jeg til at lave nogle adaptere til at få andre skiver på det.. Jeg skal så også alligevel til at lave nye bøsninger mm, da jeg ikke vil ha den originale forgaffel på. Så faktisk bliver det hurtigere at passe et SM hjul til en anden gaffel .. Til Z 900´eren er planen faktisk at få en showa eller kyb twin-chamber gaffel på fra MX .. Det kan lade sig gøre ved at afkorte både uder & inderben .. det eneste jeg så er efterladt med er at jeg skal finde 2 gaffel bundsykker som er til Kyb eller showa, der er lige så de kan holde er caliber i hver side .. .. Når det hele er færdigt, så har jeg en Kawa Z 900 , med en showa Gas, twin chamber gaffel, som har compression på det active stempel, og som er progressiv MEN linære fjedre .. OG flydende bremseskiver, og SUPER lav vægt ..

Dertil har jeg så også et for & bagnav som er ens smiley .. bag kommer det til at sidde på en CR 250 R gaffel, som også er meget lettere, stærkere og stabil .. hele gamet er så også at jeg helst skal ha´det til at se så old school ud som muligt smiley .. Jeg har en ven i Japan som kan lave et par twin shocks med high & low speed compression bagtil .. Så har jeg lige dér lavet den bedst affjedret Z900 menneskeheden endnu har set smiley

Kommentér på:
Supermtard nav til dobbelt skive ?

Annonce