Intruder 750 - HØJE omdreninger {{forumTopicSubject}}
Kort fortalt:
En 1986 Intruder 750. Afmonterer sæde, tank og sideskjolde. Sætter nyt længere styr på. Nye kontakter til Start, Dødemandsknap, Blink, Horn og Kort/langt lys. Tager de gamle af, nye på, og sætter dem på det eksisterende ledningsnet. Alt virker fint. Monterer blinklys som også virker fint. Om-lægger gaskabel, Bremseslange og Koblingsslange grundet det længere styr. Sætter tank, sideskjole og sæde på igen - Starter - og VRUUUUM... Den står helt vildt højt i tomgang. Når jeg vrider rullen tager den også gas - bare i et meget højt leje. Af med det igen - Hånden ind over udsugningen - Den falder i tomgang, men skyder sort røg i venstre udstødning.
Nogen ideer???????
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 12 Svar: 89
sep 2011
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 47 Svar: 422
aug 2012
Følger: 13 Følgere: 7 MC-er: 4 Emner: 7 Svar: 479
aug 2012
Jeg syntes kablet til bagerste carb nemt kan blive lidt for stramt, når tanken monteres pga alle de stik der skal findes plads til.
maj 2008
Tomgangsskruen havde jeg ikke rørt ved - men har selvfølgelig testet - Den er skuet HELT tilbage - og ved drift stiger den også i omdrejninger hvis jeg drejer den ind- og falder igen når jeg skruer den ud - Men den er HELT ude..
maj 2008
Når logikken siger gaskabel - så ER det nok gaskablet!
Der hvor kablet går ned og bliver til 2 - Der sad det ene uden for gummikappen der holder den - altså den var trukket lidt ud - Det er nok sket i kampens hede med al ELén. Men den smuttede jeg lige på plads -og vupti - nu står hun og hvisker så smukt og sagte som før... SKØNT! (Og nu med fire dråbe blinklys fra en HD monteret. Eller Bullet eller hvad de hedder)
Tusinde tak for hjælpen! Ville bare være helt sikker på det ikke kunne være noget elektrisk - og det var det ikke
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.592
maj 2008
aug 2012
Intruder 750 - HØJE omdreninger