Forlygt sprunget, halvt? {{forumTopicSubject}}
Hej McG.
Har her til aften skiftet alle pære i blinklysene, og har derfor løbene tændt og slukket for tændingen for at kontrolleren pærene virkede inden jeg monterede det hele.
Til min store overraskelse ser jeg når jeg er færdig at mit korte lys er forsvundet.
Det lange lys virker dog stadig.
Det er en gsxr-400, med to forpærer - en til kort lys og to til langt lys.
Er der nogen mulighed for at jeg i min tænden og slukken har fået sprunget kun kørelyset?(motorcyklen har ikke været startet)
Når jeg tager pærene ud, ligner det at på den ene(den der sidder i kort-lys-siden) er den ene wire brændt over, men hvis jeg bytter om på pærene, så er problemet det samme.
Der er ingen sikringer der er sprunget.
Nogen der har nogen ideer, eller er det blot at købe et sæt nye pære og håbe på det bedste?
Mvh Joachim
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.813
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.460
mvh
maj 2008
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 77
Steffen: Der rigeligt strøm
Buse: Der er ikke mulighed for at slukke for det, har prøvet alle de knapper der var ..
Jeg må nok bare prøve at købe nogle nye pærer imorgen
aug 2012
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 174
aug 2012
Emner: 11 Svar: 278
Du må have et voltmeter så du kan måle om der kommer strøm ud til det korte lys i det hele taget.
Nogle MCs skal vist være startet for at kort/langt lys skal tænde men det er nok ikke problemet på din ?!
Har du på noget tidspunkt haft ledninger taget fra og måske kommet til at bytte om på noget ?
Forlygt sprunget, halvt?