{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki DL 1000 V-Strom
  • #2   26. jun 2013 Jeg kan godt forstå, at du kigger på en V-Strom for det er fantastisk rejsemotorcykel, der bestemt heller ikke er ueffen på de små snoede.
    Men inden du ser dig blind på Megastrom'en, bør du også prøve 650'eren, Det er efter min mening den bedste af de to. Den mangler selvfølgelig både moment og kræfter i forhold til storebror. Til gengæld er den meget mere harmonisk i både motor & køreegenskaber og væsentligt sjovere på bivejene qua den lavere vægt og bedre afstemt affjedring. Det er ikke uden grund, at den blev kåret som Alpenkönig to år i træk af det tyske Motorrad ('05+'06).

• #3   26. jun 2013 Lars B

Tak skal du have havde jeg ikke lige tænkt på at søger der, men kan se at det nok skal være en 2004/2005 jeg skal have på et tidspunkt og penge det er bare et spørgsmål om at prioritere smiley

• #4   26. jun 2013 Kan sige lidt om min erfaring med 650
    Man sidder rigtigt godt, også når det er lang tid, læ er der massere af, kørte 4500 km uden at vaske visir på hjelm, i Norge i regn, beskidte veje, sol osv. De 2 a dre der var med vaskede visir ved hver optankning da deres var meget beskidte.
    Motoren kørte fint, min havde kørt 18000 km og kørte ikke lydløst ( fik en Xtz 750 der havde kørt 80000 km, den var meget mere lydløs)
    Jeg bliver aldrig glad for 2 cyl, om det er mig ved jeg ikke, men har haft 2 gode maskiner med v2 og det hakker meget syntes jeg, og det er jeg ikke til.
    Min var 4 år gammel, og da jeg skulle have 12v til min gps skilte jeg kåben ad foran, der var rust i tanken hvor skruer gik ind.
    Hvis man køber den til lidt offroad, tror jeg generelt at med en nyere maskine, er man bange for at smide den.
    T

• #5   26. jun 2013 Thomas L

tanken var mest at den skulle bruges til touring ikke så meget offroad , der har jeg en gammel transalp der kan bruges til det smiley
    og er primært til v2 så jo det skal være en v-strom

• #6   26. jun 2013 Hvis du er til v2, så er det en fin maskine, og 650 køre fint, manglede ikke heste, og kørte langt pr ltr.
    Fik den til ½ pris, mener jeg gav 43000 kr for den for ??? 2 2½ år siden.
    T

• #7   26. jun 2013 Ha ha, ja det gør de så ikke mere, sjovt som priserne skifter, da jeg købte den var der flere fra 06 kørt 10-20000 km til maks 45000kr.
    Men alle de mcer jeg har haft har kostet det samme de sidste 10 år, så det kommer ikke bag på mig smiley
    T

• #9   27. jun 2013 Lars B

det bliver helt sikkert v-strom 1000cc der bliver købt når det kommer så vidt

Kommentér på:
Suzuki DL 1000 V-Strom

Annonce