1.025 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Tobias S
Tobias S
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 1

Fjerne Tændingslås på CBR 600 F2 Fjerne Tændingslås på CBR 600 F2

Jeg har desværre været ude for at min cykel har været stjålet. De har ødelagt tændingslåsen og den skal derfor skiftes. Hvordan gør man så det ? Der sidder umiddelbart to bolte monteret bagfra som går op i gaffelbroen. Men de har et helt rundt og blankt hovede der ikke synes at passe til noget værktøj. Nogle der har erfaring på dette område ? Tobias:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fjerne Tændingslås på CBR 600 F2
  • #1   23. jun 2013 Vold løser mange konflikter..

• #2   23. jun 2013 Det er unbraco bolte, skiftede en magen til igår. Nemmeste nogensinde.

• #3   23. jun 2013 du tager en lille dorn, og slår en den rundt stille og roligt ude i kanten ... måske skal du skære lidt af kanten væk fra den gamle lås for at komme til .. med de sidder ikke SÅ fast .. 8mm bolte med en smule loctite fra ny .... ... Efter sætter du bare umbraco i, igen med lidt loctite så de ikke render løs

• #4   23. jun 2013 ved ikke med pladsen , men ellers bor et hul i hovedet (på bolten altså) og bank en unbraco eller torxtop i

• #5   23. jun 2013 Den er sat i med knækbolte, netop for man ikke bare kan skrue den af og montere en ny i forbindelse med tyveri...

Du afmontere bare den øverste gaffelbro, tager stikket af tændingslåsen og tager det hele med over i skruestikken... Så tager du en mejsel eller dorn og banker boltene rundt til de er så løser du kan skrue dem ud med fingrene... Når du montere din nye tændingslås kan sætte nye knækbolte i eller bare tage 2 på hylden der passer...

/ Bülow...

• Tobias S
    Tobias S Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 1
    #6   24. jun 2013 Tak for Svarene !

Bülow: Det giver bedre mening, Vil jeg prøve:)

Kommentér på:
Fjerne Tændingslås på CBR 600 F2

Annonce