{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Renovere motor {{forumTopicSubject}}

Halløj! smiley

Jeg har købt mig en VF 750 F fra '83. Gammel dame, men nydelig at se på smiley

Dog er pakningerne i forgaffel trætte og motor skal vidst også ny pakning. Nogen der mekanikker på sjælland der kan fikse sådan ikke helt ny Honda? Eller er det noget man selv kan gå igang med når jeg nu kun har 2 tommelfingre? smiley Største projekt indtil videre var at skifte gearbox på en Honda Cbr 600 f4. Takker smiley

Mvh
Martin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renovere motor
  • #1   20. jun 2013 Lasse kan nok godt klare det
    www.ls-motorcykler.dk

• #3   20. jun 2013 Er det ikke noget med at modellen æder knaster, eller var det kun lillebror 500, bare så du event er opmærksom på det når den skal åbnes

• #4   20. jun 2013 Prøv ham her.
    MOTORMUS (Mc-mekaniker hos: Salar Motorcycles
    Han er oprettet herinde :o)

• #5   20. jun 2013 Der er noget om snakken mht til de gamle VF 750 og såvidt jeg også husker VF 1000. De fik ikke nok olietryk og havde det med at brænde knaster. Min hukommelse er ikke hvad den har været men synes at erindre at Honda tog en del på garantien og VF der ikke havde brændt knaster fik tilbudt at få det med olietrykket lavet. Men en fed cykel

• #7   20. jun 2013 Motorcyklen er 30 år gammel, så skal man ikke lige mane den til jorden med dårlig knastaksler? Ja det havde de gamle VF'ere, men eftersom den er 30 år, så er den enten ikke ramt af det, eller også er de ting forbedret på den.
    Det kan bestemt heller ikke svare sig at skifte en motor pga en utæt pakning. Der skal jo stadig betales for at få pillet den gamle motor ud, samt sat en ny i. Og standen på den nye brugte motor er jo ikke kendt. Det kan være en det har ligget stille i 25 år, og som måske så har knastproblemerne.

• #10   20. jun 2013 Cyklen har gået +100.000, men har fået ny motor på et tidspunkt. Den går godt når den er kold, men har ikke haft gang i den ret lang tid pga. den utætte pakning.

Prøver at høre dem I har forslået! Takker!

Og beklager stavefejlene i første indlæg! smiley Kl 3 om natten er sgu ikke det bedste tidspunkt at lave et indlæg på smiley

• #12   20. jun 2013 Så har jeg ikke formuleret mig ordentlig. Søger en mekanikker, gerne proffesionel, der har styr på ældre motorer. Hvis jeg sender den på autoriseret Honda værksted kan jeg ligeså godt købe en ny smiley

Kommentér på:
Renovere motor

Annonce