ud af det blå.. på et meget dårligt tidspunkt. ud af det blå.. på et meget dårligt tidspunkt.
Hey folkens.
Jeg står og skal afsted til Norge/Sverige om 1½ uges tid.
men kværnen begyndte at gå i ged i torsdags.
Jeg havde lige kørt 43 km fra min skole af og hjem til odense hvor jeg var et smut i Bruun Larsen (1 time / 45 min).
da jeg kommer ud for at starte maskinen igen ryger den straks op på 4xxx omdrejninger selvom den plejer at stå ved 3xxx når chokeren er trukket, jeg trykker så chokeren ind og den dør med det samme. Jeg sætter så chokeren i midten og for den startet med lidt besvær, hvorefter den begynder at give nogle Pump! lyde ind i mellem nogle at takterne. Kan så se at der bliver skabt overtryk i gummirøret mellem karburator og cylinder som siger den "pump" lyd der, når trykket går af. jeg kunne slet ikke få motoren til at køre stabilt efter det og den bliver ved med at komme med den "pump" lyd hver 3-4-5 takt..
nogen der har en andelse om hvad det kan være?
har fået skudt på at det endten er tændingen, knastkæden der er hoppet en tand eller en ventil der er i stykker.
XT350 fra 93
Mvh caspar
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.456
men en ting er sikkert... nye rør har hjulpet på mange motor problemer..
og det koster jo ik meget lige at skifte dem..
mvh
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 19
jul 2012
kunne se gummirøret mellem karburatoren og cylinderen udvidede sig indtil den ikke kunne ha trykket mere og og det var så det der gav den "pump" lyd jeg snakkede om.
jul 2012
ud af det blå.. på et meget dårligt tidspunkt.