2.377 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Virago problemer Virago problemer
Hej,
Jeg har et par problemer med min Virago fra '82..
For det første "skyder" den til tider når du starter..Sommetider ret højt..Det samme gør sig gældende når man slukker den..Men når den er varm er der ingenting..Er det "skyderi" normalt?
Og så er min olie måler begyndt at opføre sig spændende...den lyser indtil motoren er varm..og slukker så..(Der skulle også være nok på..har lige skiftet)
Når man ser på glasset er det næsten fuldt (Når den er kold) men så snart man starter cyklen "suger" den olien væk fra glasset..
Er der nogle der har oplevet det samme?
0 synes godt om
jul 2006
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 4
aug 2005
Følger: 56 Følgere: 42 MC-er: 5 Emner: 63 Svar: 574
apr 2004
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 448
Hvis du mener at olien forsvinder fra glasset MENS motoren køre er det ganske normalt. Det er sandsynligt din olietryks/-stand sensor.
CB
jan 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 20 Svar: 308
Jeg ved ikke om din oliemåler måler tryk eller niveau, men hælder til at den måler niveau. Oliestanden synker naturligvis i glasset når motoren kører, fordi olien bliver pumpet rundt i motoren.
Det kan være din måler, som er dårlig. For niveau-målere gælder: Hvis du demonterer måleren, kan du måle modstanden henover kontakterne i "normal" retning, og mens du holder den på hovedet. Du kontrollerer så værdierne med din rep-bog.
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
jul 2006
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 4
Virago problemer