Min XS 400 har karburatorproblemer? Min XS 400 har karburatorproblemer?
Hej alle sammen.
Jeg oplever noget underligt noget med min Yamaha XS 400 (se mit galleri for at se modellen). Den har problemer med at komme over 100 km/t og noget siger mig at den er dyset ind for småt. Men det er ikke det mest mærkelige. Der hvor den virkelig gør sig umage i at være underlig, er når jeg kører derudaf... lige pludselig kvæler den sig selv på den ene karburator. Den taber fart og kan så ikke komme over 70 km/t.... Det hjælper ikke at geare ned, den får simpelthen ikke nok saft. Efter et stykke tid kan den så "normalisere" sig med et fingerknips og så accelerer den igen. Én har gættet på at det er fordi at fjedren i gasspjældet kæntrer, men jeg ved ikke???? Hvordan kan den pludselig blive kvalt og så pludselig køre normalt igen efter et stykke tid. Det er gerne det samme sted det opstår efter at have kørt 1½ km om morgenen. Så har den fået den samme kilometermæssige belastning, så kan det mon have noget at gøre med varme? hmm
dec 2003
Følger: 3 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 26
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 36 Svar: 177
dec 2003
Følger: 3 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 26
Slå dem op i mc-nøglen, der kan du finde renoveringskit til svømmerne
http://viewer.zmags.com/publication/5d6a6be2#/5d6a6be2/470
Hvordan er membranerne øverst i karburatorne når vi er i gang, de plejer at være mørnet væk, så kører den heller ikke særlig godt
PS. Se i øvrigt lige den nye udstødning på min xs'er
Min XS 400 har karburatorproblemer?