996 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

GS 450 taber pusten når den når 5-6000 omd. GS 450 taber pusten når den når 5-6000 omd.

Hej Folkens,

Jeg har købt mig en Suzuki GS 450 fra 83.
Den er helt nyrenoveret i motoren og den skal selvfølgelig justeres, problemet er bare at den slet ikke kan nå sin topfart, og den mister pusten når man kommer op omkring de 5-6000 omd.

I må meget gerne komme med bud på hvorfor, og hva jeg kan gøre for at låse det.

på forhånd tak smiley
Med venlig hilsen Tobias

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GS 450 taber pusten når den når 5-6000 omd.
  • #1   30. apr 2013 Er ikke ekspert på området, men kan det være noget med benzinflow? Jeg har haft lidt ballade med min Kawasaki, hvor der ikke kom nok benzin, når tanken var ved at være tom = ikke så meget tryk på benzinstrømmen. Det ville hjælpe at fylde tanken, fortalte kloge hoveder mig ... Jeg tror faktisk, det virkede smiley det løste ikke problemet, men gav et fingerpeg om hvor fejlen lå

• #2   30. apr 2013 tanken er hel fuld så det kan det ikke være smiley
    men har en ide om at det måske nok er noget med karburatoren.

• #3   30. apr 2013 bliver den ved at køre med 5-6000 omd. eller går den ud?
    Hvis motor dør vil jeg også sige benzin flow.

• #4   30. apr 2013 det lyder som om at den skal til at gå ud, men har faktisk ikke lige fået prøvet det.

• #5   30. apr 2013 Hej.
    Topfarten på den er ca 130km/t og det passer med de ca 6000 omdr, havde en for nogen tid siden, og min kammerat har en nu, begge i perfekt stand, og justeret lige efter bogen.
    Ved godt de skriver sådan en har en topfart på ca 170km/t, har den sikkert også !!!
    altså hvis den tabes ud af et fly i en anselig højde.
    Vær glad for den som den er, det er en fin lille begynder cykel, trofast og pålidelig
    Held og lykke med den.
    Poul.

• #6   30. apr 2013 Kan den være droslet, uden du ved det?

• #7   3. maj 2013 nej den er ikke droslet, men har fundet ud af at det nok er tændningen, og at det nok bare er justering.
    til det med topfarten, så burde den sagtens kunne klare 150 km/t og lige nu er det kun 100-110 km/t, og det kan ikke passe at den ikke kan gå over 6000 omd. smiley

Kommentér på:
GS 450 taber pusten når den når 5-6000 omd.

Annonce