{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Batteri - muligvis {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

Jeg var i går aftes ude at trille en lille tur på omkring 25-30 km.
Pludselig efter de 20-25 km "fryser" det digitale speedometeret fast på 75 km/t og temp. osv. samtidig falder nålen nul.

Der går ikke ret mange meter før motorcyklen begynder at sætte ud og så BUM pludselig holder jeg der med alle mine talenter.

Der er fint lys i alle lygter og speedometeret men når man sætter nøglen i og prøver at starte dyret, så "dykker" forlygten lige i lysstyrke mens man holder den inde og så kommer det igen når man slipper.

Er det batteriet der er dødt eller hvad?
Var næsten ikke i tvivl men det med at der er fuld skrald på lyset forvirrer mig lidt. smiley

Håber der er nogen der kan hjælpe

Hvis folk evt. ved hvor man kan købe lidt fornuftige batterier - behøver ikke være det bedste i verden, skal bare være fornuftigt.

Det er forresten en suzuki gsxr 600 fra 2007 jeg har.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Batteri - muligvis
  • Essob
    Essob Tilmeldt:
    maj 2010

    Annoncer: 1 Emner: 6 Svar: 188
    #1   18. apr 2013 Hej Marco.
    Du kan jo prøve med startkabler fra f.eks. bilbatteri, hvor Du ved der er strøm på. -:)
    Mvh.


  • #2   18. apr 2013 check batteriet om der er løs forbindelse på stel...

  • #3   18. apr 2013 Ja hvis batteriet er klappet så burde den vel starte men så dø ud så snart man tager kablerne fra eller hvordan?

    Ja må lige prøve at gå stel efter.


  • Jesper J
    Jesper J Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #4   18. apr 2013 Hejsa, tror næsten jeg har svaret.

    jeg ville mene det er dit batteri som er problemet.

    jeg købte et nyt GEL Batteri i Biltema til 300kr, det er alle pengene vær.

    jeg købte en intelligent lader i Biltema samtidig, for at se om den kunne lade det gamle batteri, men den viste fejl.


  • #5   19. apr 2013 Skide godt Jesper - tak for svaret, prøver at købe sådan et nyt batteri smiley

  • #6   19. apr 2013 Der kan være flere forskellige fejl.
    Start med at få dit batteri ladet op, hvis det ellers vil tage mod strøm. Vil det ikke, så er det i udu og du må have fat i et nyt.
    Kan du få det ladet op, så få cyklen startet og så få tjekket om cyklen lader.
    Hvis ikke, så kan det være din ensretter eller generatoren der er stået af.


  • #7   19. apr 2013 Okay, hvor meget skal man kunne måle på batteriets poler for at se om det lader/aflader? går ud fra det er der man skal kigge hvis man kan få den igang.

  • #9   20. apr 2013 Hvordan måler man nemmest om cyklen lader eller ikke smiley

  • #11   21. apr 2013 Havde jeg sku ikke set smiley

Kommentér på:
Batteri - muligvis

Annonce