1.285 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Erfaringer med Givi S950 GPS holder søges Erfaringer med Givi S950 GPS holder søges

Udsprunget af mit tidligere indlæg, spørg jeg lige mere specifikt. Er der nogen der vil dele deres erfaringer med Givi S950 såvel holder-arrangementet som selve tasken. Jeg har en
TomTom Via 130 M Europe 45 GPS og en Navigon easy 40 (1,6 cm tyk, og 12x7,5). det er formentlig, men ikke nødvendigvis sidstnævnte der vil blive brugt på mc´en

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Givi S950 GPS holder søges
  • #1   12. apr 2013 Den er folk glade for - "kanon" skrev pressen.
    ;O)

• #2   12. apr 2013 Har den nye udgave, s953, og den er jeg super tilfreds med. Især til prisen

• #3   13. apr 2013 Kasper hvor længe har du haft den`?

Hvad med selve holder-halløjet. er det tilstrækkelig robust? er der for megen genskind i plastforsiden? er den tæt ved regn? er lynlåsene af god kvalitet 8at lynlåse går i stykker i mc tøj fx er jo ikke helt ubekendt)

• #4   13. apr 2013 Har haft den i en lille måneds tid. Der er en lille smule genskin men det tror jeg ikke man kan undgå. Der sidder en lille skygge på der tager det meste. Der følger et regn cover med men har ikke brugt det endnu. Er blevet fanget i regn en enkelt gang og det klarede tasken fint. Kvaliteten virker til at være rigtig god

Kommentér på:
Erfaringer med Givi S950 GPS holder søges

Annonce