Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GearIndikator ...
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #1   21. mar 2013 Kan du ingenting selv, så skal du jo betale for det.

Og 2000 kroner inklusive selve gearindikatoren er da en ok pris.

Find en der hedder GiPro - de har modeller som er mega nemme at montere...

• #2   21. mar 2013 Nix.....de er netop IKKE nemme at montere på Daniels model. Den er med spedometerdrev og kabel. En større histori at gå igang med -især hvis man aldrig har prøvet det før. Så hvis du kan få den monteret til den pris du nævner incl gearindikatoren, så er det en meget fair pris. MEN Daniel skal nok lige sætte sig ind i, HVAD indikatoren kan. Jow jow....ved sgu godt at den viser hvilket gear maskinen er i......men den gør det KUN når maskinen er i drift og koblingen IKKE er trukket. Og det er vel nærmest i de tilfælde man gerne vil vide hvilket gear den er i.
    Men hvis det er en nyere maskine med gearindefikationer i motorens ledningsnet, som fx Kawasaki og Suzuki, så er det bare plug and play og kan gøres ved hjælp af et mindre indgreb......og virker perfekt.
    ;O)

• #3   21. mar 2013 Selv på nyere Honda'er, hvor Gipro er let at montere, virker indikatoren ikke med kobling trukket og kun i drift.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #4   21. mar 2013 Jeg har før antaget at folk snakker om cyklen i deres profil, hvor de så siger "jamen det er ikke den". smiley

GiPro laver også en universal model som virker fint - men den og de fleste andre, kan ikke andet end at vide gearet mens cyklen kører og kiblingen er sluppet.

Jeg synes jeg manglede en på min baneracer, men det gjorde jeg ikke. smiley

• #5   21. mar 2013 Haha.....vi er HELT enige om, at folk ikke altid er så fandens informative.
    ;O)
    Men på Gipro Universal skal der laves en del fikundik med lidt af hvert, for at få det til at virke. Ikke altid en let opgave. Been there - done that..... JEG skal i hvert fald ALDRIG nogen sinde igen sige: det er der sgu ingen ben i !!

• #6   21. mar 2013 Sajmon

har lige kigget på gipro og der er flere modeller, har en sv1000 k7 er der en bestemt du vil anbefale?

• #7   21. mar 2013 Bo......lige fem minuter, så skal jeg gi'dig svaret.
    ;O)

• #8   21. mar 2013 venter smiley

• #9   21. mar 2013 Gipro Atre som måler 34x48 mm kan Du vælge denn, hvor der med en forlængerledning er monteret et ekstra lille display med målene 20x30 mm. Det store display gemmes så blot sammen med ledningskittet.
    Den ultimative gear indikator med indbygget ATRE (Avanceret Tændings Begrænser Eliminator)
    GIpro ATRE gearindikator - m. ekstra lille display: kr. 1295,-

• #10   21. mar 2013 ......eller du kan vælge denne model UDEN ATRE:
    GIpro DS gearindikator plug and play lille display
    Gipro DS og Gipro X har begge verdens mindste gear indikator display: 20x30 mm. - Gipro DS monteres direkte på cyklens diagnosestik, hvilket gør installationen meget enkel og giver hurtigere og mere præcise visninger end konkurrerende produkter.
    Pris: DKK 970,00

• #11   22. mar 2013 hvis jeg søger på min model kommer der to muligheder

GPDS-S01-RD eller GIPRO-S01-RD så det er vel ok at vælge den første ??

• #12   22. mar 2013 og på SV-1000 virker den uanset om koblingen er trukket eller maskinen holder stille.
    ;O)
    Kører selv med ATRE og det virker ganske fint - ATRE-boksen virker som en lille Power Comander - gi´r små 3-4 HK og bedre moment. Man kan godt mærke forskel om boksen er aktiveret eller ej. (skal gøres ved hjælp af en simpel grundindstilling)

• #13   22. mar 2013 JEPS......lige nøjagtig som jeg beskriver oven over. En model med ATRE og en model uden.

• #14   22. mar 2013 Ja, det er kun et spørgsmål om religion.
    ;O)

• #15   22. mar 2013 Bare lige til orientering så er FV-motor blevet forhandler af Gipro og har stort set alt fra Gipro på hylderne

• #16   22. mar 2013 Tror efterhånden ikke at der findes en MC forhandler, der ikke også er GiPro forhandler smiley

Kommentér på:
GearIndikator ...

Annonce