1.956 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 43 Svar

Rasmus  H
Rasmus H
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Væltet i sneen (Indre skader?) Væltet i sneen (Indre skader?)

Hejsa

Ja, det var komplet åndssvagt at køre ud. Vejene var dog fine lørdag formiddag, og jeg havde et par ærinder i byen, som jeg mente jeg kunne nå. Da jeg skulle hjemad var det dog begyndt at sne helt pænt, og da jeg triller mod indkørslen ligger der et lag på 2-3 cm.

Jeg så ikke på speedometeret, men jeg kom vel med 10-15 km/t. Jeg bremser blidt, men trods ABS svinger baghjulet ud til højre, og jeg kommer ud i en 180 graders pirouette. Jeg var nok nede på 7-8 km/t da jeg vælter ned på højre side.

Jeg får den møvet ind i garagen, og ser at lydpotten har fået et par buler og ridser, og at et mindre stykke af kåben er flækket af. Ellers er der umiddelbart ikke andre skader at se.

Men jeg går jo og spekulerer på, om der kan være sket indre skader, som måske ikke umiddelbart kan ses. Der har grundet vejret, selvsagt ikke været mulighed for en testkørsel efterfølgende. Men den starter fint, og der er umiddelbart ingen mislyde. Men man ved jo aldrig.

Det ville give utrolig meget fred i sjælen, hvis nogle af jer med lidt erfaring indenfor den slags, eller måske har prøvet det samme, kunne give et par bud på, om der kan være sket noget eller ej. Man går jo og forbander sig selv, så det halve kunne være nok.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Væltet i sneen (Indre skader?)
Kommentér på:
Væltet i sneen (Indre skader?)

Annonce