2.081 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Thomas K
Thomas K
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10

Udskiftning af tændrør på CBR 900 RR årgang 96 Udskiftning af tændrør på CBR 900 RR årgang 96

Halløjsa der ude.. Så kom det gode vejr, og jeg har en maskine som jeg mangler lidt hjælp til. Skaffede mig en fireblade sidste år og startede med af få kåben af og male den. Intet andet og maskinen kørte fint.. Den stod så et mdr´s tid(Regnvejr) og så var dey at der kom en ven forbi der ville prøve den.. Den startede og han satte igang.. (Han har kørt mc i mange år) Kom tilbage og kunne konstatere at der manglede noget riv i den. Jeg prøvede, og ganske rigtigt den trak ikke som den plejede. Han siger så at det nok bare er et tændør.. God daw du.. Nå, fik det ikke skiftet og skubbede makinen ind i skuret.. Efteråret kom.. Vinteren kom.. Og nu kom foråret, og tændrøret er endnu ikke skiftet.. (håber at det er årsagen) Og hvorfor er det så ikke skiftet, jo fordi jeg ikke har værktøjet, og ikke har set hvordan man gør.. Så er der nogen der vil tjene en skilling og hjælpe mig med at skifte tændrør ( vil gerne se hvordan man gør, for selv at kunne gøre det en anden gang) bor i Brønshøj. Men til alle jer mcér ude i det ganske land : God weekend og sæson må ingen ulykker ramme jer smiley

Mvh

Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udskiftning af tændrør på CBR 900 RR årgang 96
Kommentér på:
Udskiftning af tændrør på CBR 900 RR årgang 96

Annonce