{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

suzuki dr 600 der ikke vil starte {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
Jeg har lige anskaffet mig en fin suzuki dr600 85"
jeg ka dog ikke starte den jeg har siket mig at sikringerne er intagt og fået noget frisk benzin på. jeg har ikke skiftet tændrørne.
den får benzin og ka lugte på udstydningen der er sket en meget lille forbrænding men ikke noget man ka høre når jeg prøver at starte den.
den er med kickstart og har ikke elstart.

nogle fårslag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  suzuki dr 600 der ikke vil starte
  • #2   24. feb 2013 hvis den har stået længe ville jeg tømme/efterse karbonaden for slam/vand og lignende og stikke den nye tændrør

• #3   24. feb 2013 Michael N.
    1: Nej har ikke haft den taget af da jeg ikke har nogle nye parkninger men det må jeg jo bestille så
    2: nej ikke ikke sikker på den lukker helt men det må jeg jo få set på når jeg får karburatoren af.
    3: tænrørne får jeg skiftet sener i dag så ser jeg lige om der kommer gnist.

vender lige tilbage når alt det er gået i gennem mange tak

• #4   24. feb 2013 prøv lav en kompressiontest hvis du har mulighed for det .Har sådan en #et benet# ikke en snøfteventil til starthjælp ,Den ku jo være gået i stykker eller stå forkert,

• #6   24. feb 2013 så der købt tændrør og det virker til gnisten er meget sådan sløv i det men jeg ved heller hvor stor gnisten ska være kunne det evt. være den som giver de puls strøm kan ikke lige huske hvad den hedder.
    og eventuelt hvor de dele er jeg har google delene men igen ka sku ikke huske dens navn. smiley

• #7   24. feb 2013 jeg fik den fikset skulle bare skille karburatoren ad og blæse den ren så starten den ved 2 kick smiley
    mange tak får hjælpen smiley

• #8   25. feb 2013 rart når det kommer til at virker smiley

Kommentér på:
suzuki dr 600 der ikke vil starte

Annonce