Goldwing Problemer Hjælp!!! {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har for 2 år siden købt en Goldwings 1983 1100 som jeg har meget glæde af men min viden ang, den maskine er noget begrænset da jeg siden 77 kun har kørt Harley men solgte mine Harley'er for 2 år siden da jeg ville prøve noget andet.
Mit Problem med er : jeg skiftede olie og oliefilter og kørte nogle småture gennem et par uger, jeg var ude og køre med nogen venner kunne jeg mærke at et af stemplet el. flere satte sig fast, jeg stoppede med det samme 5 min. senere startede jeg igen og kørte stille og roligt hjem, en uge senere var jeg ude og køre med nogle MC venner og på et tidspunk fik den lidt øre og så skete det igen (jeg havde helt glemt hvad der var sket sidste gang) fik den stoppet men ikke så hurtigt som sidste gang og ventede 5 min.-10 min.-30 min. men det hjalp ikke, så mit sorte falckkort måtte frem, siden har jeg ikke gjort noget så hvis der er en af jer der ude der har tjek på Goldwing (mod betaling) så vil jeg gerne have et ring.
Bor i Roskilde området Mvh. Boie www.boie.dk
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
Flå den fra hinanden, det er eneste måde at konstatere om det er et leje,stempel eller noget helt andet.
Og vær helt sikker på at oliepumpen, virker før du bevæger dig ud på landévejen igen
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.777
Men som brian S siger der er ikke andet for end at åbne den op og kigge, men når nu den sidder fast, så lyder det ikke særlig godt.
nov 2006
Følger: 70 Følgere: 71 MC-er: 3 Emner: 90 Svar: 735
dec 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Når du har kørt Harley i så mange år som jeg og aldrig har haft en Japaner så kunne det også være at du ville prøve noget andet og så fatter jeg ikke at den skal være så dyr i forhold til andre Maskiner men det er jo nok fordi det er en kult maskine for ellers kunne de ikke få den pris for den som de gør, mekanikken berettiger det ikke.
dec 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Du må gerne kontakte mig på 28181242 Mvh. Boie www.boie.dk billedgalleri www.boie.boie.dk
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
Goldwing Problemer Hjælp!!!