{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.572 visninger | Oprettet:

MC løfter - custom {{forumTopicSubject}}

eg er nu nået dertil, at jeg gerne vil have løftet min cykel lidt op, dels for at skåne ryggen, dels fordi det er noget nemmere at afmontere hjulene når der skal ny gummi på.

Er der nogen herinde der har erfaringer med sådan en svend som den her.?:

http://www.ajengros.dk/shop/motorcykelstand-587p.html

Det er jo en LTD 454 som jeg er den lykkelige ejer af og da den skal sænkes, er der ikke plads til central foden.

(Synes bestemt at prisen er OK også..)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC løfter - custom
  • #1   8. dec 2012 Det er da ikke meget højde. 340mm

• #2   8. dec 2012 har lige købt en til min dragstar. er nem og betjene og fylder ikke meget. Cyklen står også stabilt på den. Så syntes købet er godt til prisen -

• #3   8. dec 2012 find sådan en her den er mere stabil eller en rigtig mc lift

(link fjernet)

• #4   9. dec 2012 "Det er da ikke meget højde. 340mm "

-Næh, det er jo ikke stå-højde, men hver cm den bliver løftet fra jorden er da en lille hjælp - også selvom at man skal sidde på en skammel. Det er også vigtigt for mig at få hjulene fri af underlaget.
    __

Jeg kan godt se at der er lidt mere gods i den fra Biltema - og så kan jeg se fordelen i at den er forberedt til at cyklen kan spændes fast på løfteren.

• #5   9. dec 2012 Aj engros's varer er generelt noget rigtigt dårligt kvalitet.

Har i øvrigt selv en fra biltema linket og den er ok.

• #6   9. dec 2012 Jeg købte den fra harald nyborg da jeg havde min xv1600, og den virkede rigtig godt selvom det var en tung maskine.

• #7   23. dec 2012 Ok - AJ Engros er droppet.

Tror at jeg går efter Biltema's eller Harald's... Evt. denne, hvis den ikke er for dyr i fragt: (link fjernet)

• #8   23. dec 2012 Min lokale mc mekker har selv sådan en mc donkraft, købt i biltema, dog en lidt anden model (blanding af den de har nu, og så den fra AJ)
    Den bruger han til bla. vulcan 1500, som ikke kan stå på hans lifte (de er lige 40cm for lange)

Du skal dog være sikker på at din cykel ikke har noget i vejen under bunden (er nogle der har udstødning der lige går en cm under stellets bundrør, og kan derved ikke løftes med sådan en, da du så vil støtte på udstødningen istedet for stellet)

• #9   24. dec 2012 Jamen, Berndt K.. Jeg kan se at vi har samme model.. og bundkarret stikker ud under stelrørene.. men det er der da råd for. Et par solide "træpinde" kan gøre underværker. Jeg modificerer gerne for at tilpasse netop til 454'eren..

;0)

Kommentér på:
MC løfter - custom

Annonce