1.262 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Anbefaling af alarm Anbefaling af alarm

Tænker på at smide en alarm på min knallert her til vinter.
Men hvad kan anbefales som ikke dræner batteriet.
Har en skivelås med alarm, men det er altså ikke noget jeg gider at køre rundt med.

Tænker på scorpio sr-i900, den er godt nok i den dyre ende af skalaen, men gider ikke de billige kina alarmer.

Hvad kan i anbefale ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefaling af alarm
  • #1   9. okt 2012 Jeg har købt en Scorpio sr-i900 hos Bits4bike til min cykel og den er jeg rigtig glad for.

Bo derfra gav mig en fantastisk service. Jeg ville gerne have sat arlarmen på med "orginal" stik og det havde han på daværende tidspunkt ikke til en s1000rr. Men Bo fik det hurtigt hjem fra USA til mig. Og prisen tja det sammen som hvis du selv forsøger at købe det hjem fra udlandet.

Kan kun sige pænt om den butik og deres service.

Jesper

• #2   10. okt 2012 Vil have en alarm der sender mig SMS når cyklen vibrerer. Jeg har en, hvor der også er GPS, men ingen sirene osv. Den er også lidt stor.

Jeg har også en mindre GPS tracker der kan opfange vibration, men det virker ikke rigtigt smiley

• #4   10. okt 2012 Troels H

som er...........hvor meget.....

mvh

• #5   10. okt 2012 4000 koster den, kiggede også på den

• #6   10. okt 2012 sgu ik så lidt....................

mvh

• bent h
    bent h Tilmeldt:
    aug 2005

Følger: 2 Emner: 4 Svar: 15
    #7   10. okt 2012 spyball den virker bare og du kan justere følsomheden på den

• #8   10. okt 2012 Jeg har også SR-i1100... toplækker.

Den er også fra bit4bikes, og kan absolut kun tilslutte mig roserne til Bo og Bits4bikes

• #9   10. okt 2012 Den er osse ultimo fed, er bare lidt træt af man skal være bundet af et abonoment.

• #10   10. okt 2012 Søren, det var også årsagen til at jeg nøjes med I900, men den i1100 er rigtig fed ellers.
    En anden ting med i1100 er strøm på fjernbetjeningen (telefonen) hvis man er på lang tur.

i900 har alt på nær GPS track og SMS ved alarm funktion. Det er en 2 vejs alarm, så er du rimelig tæt på din MC vil du få alarmen frem i fjernbetjeningen med type osv. Og så er det realt ”kun” gps delen som du ”mangler”.

Den deaktivere sig selv når du (fjernbetjeningen er inden for et par meter af cyklen).
    Den har perimeter sikring som kan justeres i følsomhed og mulighed for tændingscutoff.

Når jeg sætter nøglen i giver den et lille bip og blinker en gang med blink lys. Blinker den flere gange er fordi alarmen har været gået og med et tryk på fjernbetjeningen kan man se hvilken type alarm (Stød, tilt, perimeter) og tidspunkt.

Fjernbetjeninger holder strøm en 2-3 uger, hvordan selv alarmen æder på MC batteriet må jeg være svar skyldig.
    Den kan ivf. sagtens stå nogle uger med fuld alarm uden problemer. (jeg ved der er nogle alarmer som efter få dage har ædt alt strøm). I fjernbetjeningen skriver den faktisk spændingen på MC batteriet men jeg glemmer at kigge når den har stået lidt.

• #11   10. okt 2012 Jesper, det bliver nok osse 900 modellen jeg går efter.
    De krav jeg har er at den ikke sluger strøm, og kan google mig frem til at den osse har en standby funktion så den netop ikke sluger strøm. En anden ting er at den selv deaktiverer når jeg nærmer mig cyklen og man ikke er afhængig af at skal ha fjernbetjeningen frem og den ikke skal hænge sammen med nøglen.
    Hvis perrimeter delen kan justeres vil jeg måske installerer den, har sådan en på bilen og det virker ret godt.

Lyd styrken på chirps ved du om de kan justeres ?

• #12   10. okt 2012 Perimeterdelen virker rigtig godt Og kan naturligvis justeres i følsomhed. Jeg har som sat alarmen op så den ikke tænder perimeterdelen når jeg forlader cyklen. Så det eneste tidspunkt jeg reelt har fjernbetjeningen oppe af lommen er hvis jeg ønsker periemeter til når jeg går fra cyklen. (så holder jeg begge knapper inde i 1 sek). Den husker til næste gang at den ikke selv skal tænde den del.

Jeg mener ikke de kan. Kun følsomhed og lyd/blink til/fra og lyd/vibration til fra i fjernbetjeningen.

• #13   13. okt 2012 Så kom sr-i900 hjem igår.
    Fik også tilsendt efterfølgende factory kit så 99% af alarmen var plug'n play.

Super nemt for folk at monterer selvom de ikke har det vilde forstand på strøm, alt virker som det skal, tog ca. En time i det hele at monter, inc kabelføring så det ser pænt ud.

Kan varmt anbefales, eneste minus er prisen, den er lidt i den dyre ende.
    PS: factory kits fås fra 96 og op smiley

• #14   6. feb 2014 Låner lige tråden...

Hyler fjernbetjeningen så også når alarmen går? .. Går jeg udfra..
    Tænker så man kan have den liggende ved siden af sin seng når man sover..

• #15   6. feb 2014 Den både bimler og ryster.

• #16   6. feb 2014 Så det er noget man fint bliver vækket af hvis man sover? smiley

• #17   6. feb 2014 Ja medmindre du sover med høreværn smiley

• #18   6. feb 2014 Jeg takker for svar smiley

Kommentér på:
Anbefaling af alarm

Annonce