764 visninger
|
Oprettet:
Udskiftning af pakninger {{forumTopicSubject}}
Hejsa derude
Jeg står i den situation at min Intruder vs700 har en defekt pakning i forgaflen på højre side og det vil jeg jo selvfølgelig gerne have fixet.
Derfor søger jeg en der kan hjælpe mig med det, imod lidt penge selvfølgelig. Det drejer sig ikke om at skulle lave det for mig, men blot vejlede til hvordan det gøres, da jeg gerne vil lære at rode med sådan noget selv til fremtidige situationer.
Findes der mon en derude i Københavns/Nordsjællands området der kan komme og pege og forklare hvordan sådan noget skal gøres?
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 119 Svar: 827
Jeg skiftede selv forgaffelpakninger på en mc i foråret, uden at have prøvet det før. Men med lidt hjælp fra nettet og en smule tålmodighed gik det ganske smertefrit.
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 119 Svar: 827
http://repvideo.lars-mc.dk/repvideo/view.repair_video.php?id=4
apr 2012
Følger: 10 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.428
Jeg kan sikkert godt selv skille det hele ad, det jeg er bange for er at jeg overser et eller andet vigtigt og derved kommer til at samle det forkert
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
Med den kan du ALT !!! ( næsten :-))
apr 2012
Følger: 10 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.428
Ja, jeg er godt nok støt på det navn før.
Jeg må vist lige få indkøbt sådan en her en af dagene
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 168
Jeg gjorde nøjagtig det samme som Kenneth, og det var ikke med en videomanual, fra min egen cykel.
Når først du er inde i grundprincipperne, med at få skilt det ordentligt ad, er det bare at samle det igen i omvendt rækkefølge.
Sæt godt med tid af til det, hav værktøjet og delene klar, så kan du godt klare det!
Udskiftning af pakninger