817 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

ZXR750 Ventiljustering ZXR750 Ventiljustering

Hejhejjj.

Jeg dummede mig gevaldigt idag, og kørte små 100km med lidt choker på. Det kunne mine ventiler vidst ikke lide, den tikker ihvertfald ret meget nu.

Mit spørgsmål lyder på, om der sker noget ved at køre med det de par uger der må være tilbage af min sæson.
Og er der nogen der har en idé om hvad en justering vil koste hos mekaniker?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ZXR750 Ventiljustering
  • #1   9. sep 2012 Følger lige med her smiley Da min zxr også lige er begyndt at tikke, og har ingen anelse om hvorfor smiley

• #2   9. sep 2012 det vil jo altid svine og lave blanindningen anderledes når man kører med choker, den får jo mindre luft... men om dine vintiler ligefrem ville kunne tage skalde af det tror jeg sgu ikke.. der ville så være mange der ville få dem ødelagt pga det..
    men
    har sikkert ikke noget med det at gøre.......

men jeg gå en stor bue uden om statoil og deres etanol pisse benzin .. det tror jeg ikke er godt for en mc motor.. mener jeg... og nu kommer der 293 og fortæller noget andet. smiley smiley

mvh

• #4   9. sep 2012 nej.... det ved jeg ikke...
    hvad jeg har læst mig frem til skulle der ikke være bio 95/ ethanol i fx OK ..

men måske jeg tager fejl... HVAD JEG ALDRIG GØR smiley smiley

mvh

ps..

har så lige læst at alle røvhullerne hælder det pis i tanken..
    mvh

• #5   9. sep 2012 skriv en pm til mig hvis du vil ha en pris. vh

• #6   9. sep 2012 Busa C

Hvad er der nu galt med Etanol ?? Det er dog det mest omsætnings øgene stof, der nogen siden er opfundet.

• #8   10. sep 2012 hælder ikke urter i min tank....... helst.. men er jo tvunget til det..
    i alle mine indstruks bøger på mine køreøjer stå der med stort MAX 10% , og på en måde at man tror den exploderer hvis der kommer for meget af det lort i ens tank .. så derfor er jeg ik så glad for det..

mvh

• #9   10. sep 2012 ALT benzin der sælges i DK indeholder MINDST 5% ethanol...
    Det er et lovkrav.
    Og det betyder jo så også at det kun er idioter der bruger penge på karburatorsprit til vinter... smiley

• #10   10. sep 2012 Hvad ventiljusteringen angår, ka' jeg ikke tro at det at køre med choker ka' ødelægge noget... Det er højst lidt sod på ventil- stammer og sæder der burde være brændt væk efter en "frisk" tur....

• #11   10. sep 2012 Hm så er det nok ikke chokerens skyld nej. Den er bare begyndt at tikke pænt meget efter den tur. Det var ca 200 km på motorvej ialt.

Kommentér på:
ZXR750 Ventiljustering

Annonce