2.555 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Fin alu mc løfter Fin alu mc løfter
Hold da op, en fin mc stand der er på bud ved harald n.
Smart ser den da ud og så til 249,-
http://www.harald-nyborg.dk/p3456/motorcykel-stand-alu-t-baghjul
0 synes godt om
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 51 Svar: 352
Tak for tippet.
/Christian.
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 17 Svar: 252
- Mathias
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.138
.
Det ser ud til at den måde man monterer dem i selve løfteren på, gør de de låses, da stangen man stikker ind er kvadratisk, det er hullet også.. Så kan de jo ikke dreje med når man løfter op...?!
aug 2011
Følger: 50 Følgere: 84 MC-er: 3 Emner: 44 Svar: 1.419
jeg har den flade efter at have haft den med bobbins til min gamle MC.
Den sidde ligesom du ser på billedet fra trådstarter.. Men den sidder så den flade del roterer i holderen.. Så du sætter den ind under bagsvingeren med holderen i f.eks 75* grader.. den flade holder er allerede der udlinet og langs med bagsvingeren.. Når du så løfter op. Roterer den i holderen er har derved fuld kontakt hele vejen igennem..
Er et system jeg syntes langt bedre om en bobbins systemet.. Da det virker super robust.. (men skal der sikkert nok være nogen der er uenige i)
dec 2009
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 167
Så engang et sted, hvor man kunne få den, man lige smækkede på siden af cyklen, og så drejede man et håndtag, og Wupti, så var cyklen hævet 10 cm over jorden. man kan så få hjul under, og køre rundt med den....
Jeg kan ikke huske hvad de hedder.... Og man kan sikkert ikke få dem til en cykel som min
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
Den med de flade plader på låser ingen steder og kan glide frem og tilbage, så jeg er ihvertfald uenig i at de er mere stabile end bobbins modellen.
Hvis løfteren man bruger til bobbins er designet rigtigt, låser den over og under bobbins'ene samtidigt så cyklen skal påvirkes ret kraftigt for at vælte - den med pladerne kan aldrig blive holdt på plads med andet end tyngdekraften.
Men for det meste kommer stabiliteten MEGET mere an på hjul og bøjle end den måde løfteren har kontakt med cyklen...
Jeg har bestilt 2 af de der alu løftere.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 374 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
Fin alu mc løfter