Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fin alu mc løfter
  • #1   2. sep 2012 Ku da være man skulle investere i sådan en fætter. 8)
    Tak for tippet.

/Christian.

• #2   2. sep 2012 Ja fin ser den ud smiley .. Har desværre rigeligt, men hvis ikke, så havde jeg helt klart købt en smiley

- Mathias

• #3   2. sep 2012 Hvordan virker de "flade" til at ligge under bagsvinger hvis ikke man har bobbins på.
    .
    Det ser ud til at den måde man monterer dem i selve løfteren på, gør de de låses, da stangen man stikker ind er kvadratisk, det er hullet også.. Så kan de jo ikke dreje med når man løfter op...?!

• #4   2. sep 2012 #Sebastian

jeg har den flade efter at have haft den med bobbins til min gamle MC.

Den sidde ligesom du ser på billedet fra trådstarter.. Men den sidder så den flade del roterer i holderen.. Så du sætter den ind under bagsvingeren med holderen i f.eks 75* grader.. den flade holder er allerede der udlinet og langs med bagsvingeren.. Når du så løfter op. Roterer den i holderen er har derved fuld kontakt hele vejen igennem..

Er et system jeg syntes langt bedre om en bobbins systemet.. Da det virker super robust.. (men skal der sikkert nok være nogen der er uenige i) smiley

• #5   2. sep 2012 Ja, den ser da egentlig meget fed ud.

Så engang et sted, hvor man kunne få den, man lige smækkede på siden af cyklen, og så drejede man et håndtag, og Wupti, så var cyklen hævet 10 cm over jorden. man kan så få hjul under, og køre rundt med den....
    Jeg kan ikke huske hvad de hedder.... Og man kan sikkert ikke få dem til en cykel som min smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #6   2. sep 2012 Werner-stander.de eller sådan noget. Ihvertfald Werner.

Den med de flade plader på låser ingen steder og kan glide frem og tilbage, så jeg er ihvertfald uenig i at de er mere stabile end bobbins modellen.

Hvis løfteren man bruger til bobbins er designet rigtigt, låser den over og under bobbins'ene samtidigt så cyklen skal påvirkes ret kraftigt for at vælte - den med pladerne kan aldrig blive holdt på plads med andet end tyngdekraften.

Men for det meste kommer stabiliteten MEGET mere an på hjul og bøjle end den måde løfteren har kontakt med cyklen...

Jeg har bestilt 2 af de der alu løftere. smiley

• #7   28. sep 2012 Man kan vel bare købe den i butikken?

Kommentér på:
Fin alu mc løfter

Annonce