{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

Stel Rs 125 forskellige årgange {{forumTopicSubject}}

Hej Motorcykelgalleri

Jeg står og er ved at bruge penge på en rs 125 mere til brug som reservedelscykel .
Jeg har fundet et masse til en nogenlunde pris i tyskland, men er i tvivl om de kan bruges. Jeg sidder i det dilemma at jeg har en årgang 98, men dem jeg ser på er enten ældre eller yngre.

Mit spørgsmål lyder da på, om der er nogle der ved hvilken forskel der i på selve cyklen, altså ikke motor, men stel og affjedring osv. på årgangene omkring ´98? Hvis der da er nogle....

Jeg takker

Mads Loose Holst

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stel Rs 125 forskellige årgange
  • #1   23. aug 2012 Hvilke årgange kigger du på? .. stel og bagsvinger er ens fra 95 (eller er det 96?) og op til og med den nyeste.. frontstel og bagstel er dog forskellige.. forgaffel er ikke ens.. ihvertfald ikke på den nyeste af dem, da den er med radialmonteret kaliber..

Din er en 97´er .. de skiftede i 98 til det nye design med mere runde kåber..

Har du flere spørgsmål, så er du velkommen til at sende mig en privatbesked smiley

• #2   24. aug 2012 Glemte at skrive, er der nogle som ved hvilken forskel der er på replica og Extrama udgaven af rs 125, og om stellet er det samme på 15 og 34 HK udgaven af rs 125?

Kommentér på:
Stel Rs 125 forskellige årgange

Annonce