Performance stumper til GSX-R 1100 !! {{forumTopicSubject}}
Har lige fundet en hjemmeside med specialist i tuningsgrej til sådan en knallert som min, Jeg vil gerne have så den kan holde til det på sigt - At få tæv hele tiden og servicer motoren så den er i top - Lidt efter lidt kommer der jo mere med tiden
Der er bestilt tid til mekaniker om 14 dage.. Så er spørgsmålet bare hvor meget har jeg brug for af de forskellige ting - Hvad det vil give af forbedringer etc ?
Håber der er nogle der kan svare hvad der kan betale sig at skifte og hvad der ikke er nødvendigt..
(link fjernet)
Camchain tensioner + pakning
Fordele og ulemper ?
Adjustable cam sprockets
(Bliver sådan nogle slidt ?) Får man noget ud af at skifte dem hvis man beholder sine originale knaster i ?
Heavy Duty Tsubaki camchain
(Aner ikke hvornår den er blevet skiftet) Kan have kørt alt mellem 50-80 tkm)
I same omgang bliver der skiftet over til en Barnett Kevlar kobling og den skal have stillet ventiler, da det ikke er blevet gjort i meget lang tid. Så tænker nu har jeg den alligevel åben og vil hellere skifte en ting for meget end at kører med noget der er slidt
Alt skulle være preformance dele fra anerkendte mærker da jeg kun vil have det bedste på min gamle kærlighed
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.777
Du kan godt få lidt heste ud af justerbar knaster, og de burde holde evigt ligesom de orginale.
Det er fint at skifte knastkæde strammeren og kæden, det er i hvert fald trælst hvis lortet springer eller hopper et par tænder over
feb 2005
Følger: 29 Følgere: 21 MC-er: 5 Emner: 112 Svar: 970
= ca 150hk.... Og komponenterne passer til hinanden.
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 335
lasses gsxr=oliekølet
så tvivler på det passer.
okt 2005
Følger: 24 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 98 Svar: 826
Adjustable cam sprockets
(Bliver sådan nogle slidt ?) Får man noget ud af at skifte dem hvis man beholder sine originale knaster i ?
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 335
soldier skriver at en rf 900 top passer på men det tror jeg ikke da lasses er oliekølet og en rf er vankølet 2 forskellige motorer.
jun 2005
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 10 Emner: 61 Svar: 298
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 335
og du kan sagten hente lidt med de standard knaster og justerbare tandhjul.
prøv at læs lidt på oldschoolsuzuki.com der er folk der lever af at tune de gamle oliekøler.
og mener debben giver rabat til medlemmer da de er sponsorer.
feb 2005
Følger: 29 Følgere: 21 MC-er: 5 Emner: 112 Svar: 970
Men en mc-mekaniker på FB skrev en dag:
den optimale er en 1100W motor, med din (RF 900) top på, og en 6trins
BUM!
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 335
feb 2005
Følger: 29 Følgere: 21 MC-er: 5 Emner: 112 Svar: 970
Hvilke årgange er oliekølede, og hvornår bliver de vandkølede?
Nogen der har en reservedelsbike liggende?
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 335
de oliekølede blev lavet frem til 92.
okt 2005
Følger: 24 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 98 Svar: 826
Performance stumper til GSX-R 1100 !!