{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.680 visninger | Oprettet:

Gsxr 750 Srad Elektronik {{forumTopicSubject}}

Hej Mcg.

Jeg har fået genopbygget min Mc, min 1997 srad med karbu blev smadret i fronten , jeg købte så en srad fra 1999 med insprøjtning, og der har jeg så taget alle dele fra tank og fremefter.

Mine 2 problemer: 1. Der er rigelig med olie på, men nogle gange lyser olie lampen mens jeg kører, jeg stopper så og slukker, tænder igen også er den væk. det sker max 2 gange om ugen, men stadig træls, da jeg bliver rimelig alameret af denne lampe.

2. Der står "chec(k)" der hvor der skal stå olie temp, men det forsvinder ikke. Kan man løse dette på nogen mulig måde, da jeg gerne vil have en indblik i hvor varm maskinens olie er, før jeg lukker op for gassen.

Pft.

Lennart


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gsxr 750 Srad Elektronik
  • #1   15. aug 2012 Der er ikke olietemperatur måler på en SRAD, der er kun vandtemperatur måler.
    Har du taget speedometer/omdrejningstæller med fra 99´eren? Der er nemlig forskel på dem smiley


  • #2   15. aug 2012 Ok. Troede faktis det var olie måler :).

    Ja det har jeg, da alt fra min srad karbu er smadret i fronten, lige fra speedo til kåbe til forhjul. så alt er fra 99 med indsprøjtning. Hvad er forskellen smiley og kan jeg gøre noget? Eller skal jeg kigge væk når den lyser?


  • #3   15. aug 2012 det er en olietryksføler der sidder på den motor.


  • #4   15. aug 2012 jeg tror at det er neutral føler og støttebens føler der spiller dig et puds...
    for så skriver den også check i displayet.....
    men underligt den så ikke går ud...


  • #5   15. aug 2012 neutral føler? hmm.. støttebens føler ved jeg ikk om virker, den går hvertfald ud når den står i gear og støttefod bliver slået ned!. altså hvorfor der bliver ved med at stå check vil jeg bare så gerne have væk smiley men how

  • #6   15. aug 2012 når den skriver check..
    så prøv og se om der er nogle fejlkoder ..
    lus til 2 benet stik omme bag på cyklen,,under sadlen..
    så kommer der en fejlkode frem,hvis der er nogle


  • #7   15. aug 2012 Det vil jeg prøve, kan du forklare mere om hvor det stik er / ser ud? kunne der være andet i vejen? udover asfalt;)

  • #8   15. aug 2012 blinklysræle... er sammen bygget med neutral relæ .
    det kan også drille...... den sidder foran ved sikringsboksen.. men anbefaler du kigger i din manuel,for en sprøjt cykel...
    fejl kode læsning forgår ved at cyklen skal være slukket...
    du tager en ledning og afisolerer i begge ender...
    du luser de 2 ben hvor de 2 ledninger går op i et lille firkantet stik...
    der sidder kun 2 ledninger i ,men det er et 4 bens hunstik...
    der er en sort afdækningskapsel af gummi om ,når du har luset de 2 ben,sæt den med tændning på og aktiver dødmandsknap så benzinpumpen primer... start cyklen , og der burde stå c00 i display , der hvor der også står check, hvis der er andre fejl,kommer den med en kode ,det kan feks være andre cxx men numre i display..
    du kan også se en streg der ser sådan her ud - i display, det er trottlesensor den skal stå i midten standard, når du gir lidt gas skal den stige et hak op i display. i top .. ,hvis stregen er i bunden,_ er trottle portionsensor ikke indstillet korrrekt.. trottleportionsensor, er gasspjælds sensor...
    hvis den er en fejl kode kan du slå den og og se hvad den betyder


  • #9   15. aug 2012 tak for din hjælp smiley det vil jeg prøve. Er du suzuki gixxer ekspert? kan jeg skrive fejlkoden her, hvis der altså kommer nogen? smiley / andre spørgsmål?


  • #10   15. aug 2012 eks på *? her... http://www.gixerboyz.co.uk/forum/viewtopic.php?f=21&t=29545

    fejlkoder
    Gsxr FI codes........


    GSXR Fuel Injection (FI) Code List:

    C14 - THROTTLE POSITION SENSOR
    C15 - ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR
    C21 - INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR
    C22 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR
    C23 - TIPOVER SENSOR
    C24 - IGNITION SIGNAL #1
    C25 - IGNITION SIGNAL #2
    C26 - IGNITION SIGNAL #3
    C27 - IGNITION SIGNAL #4
    C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR
    C29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSOR
    C30 - SECONDARY THROTTLE CONTROL UNIT
    C31 - GEAR POSITION SENSOR
    C32 - INJECTOR SIGNAL #1
    C33 - INJECTOR SIGNAL #2
    C34 - INJECTOR SIGNAL #3
    C35 - INJECTOR SIGNAL #4
    C41 - FUEL PUMP CONTROL SYSTEM
    C42 - IGNITION SWITCH SIGNAL
    C46 - EXHAUST CONTROL VALVE ACTUATOR (01-02 1000 and 06-07 600/750/1000 ONLY) ikke srad Srad


  • #11   15. aug 2012 c00 NO FAULT

    ----------------------
    c11 Camshaft position sensor or circuit malfunction The signal does not reach to ECM for more than 4 sec. after receiving the starter signal.
    The CMP sensor wiring and mechanical parts. (CMP sensor, intake cam pin, wiring/coupler connection)
    c12 Crankshaft position sensor or circuit malfunction The signal does not reach to ECM for more than 4 sec. after receiving the starter signal.
    The CKP sensor wiring and mechanical parts.(CKP sensor, wiring/coupler connection)
    c13 Intake air pressure sensor malfunction The sensor produces following voltage. (0.5 V < or = sensor voltage < 4.85 V) Without the above range, c13 is indicated.
    Intake air pressure sensor, lead wire/coupler connection Low pressure - high vacuum - Low voltage (or IAP sensor circuit shorted to ground)
    Intake air pressure sensor circuit high input High pressure - Low vacuum - high voltage (or IAP sensor circuit open)
    IAP sensor, wiring/coupler connection.
    c14 Throttle position sensor malfunction The sensor produces following voltage. (0.2 V < or = sensor voltage < 4.8 V) Without the above range, c14 is indicated.
    Throttle position circuit Low input Low voltage (or TP sensor circuit shorted to ground)
    Throttle position circuit high input High voltage (or TP sensor circuit open)
    TP sensor, wiring/coupler connection.
    c15 Engine coolant temp. sensor malfunction The sensor voltage should be the following. (0.15 V < or = sensor voltage < 4.85 V) Without the above range, c15 is indicated.
    Engine coolant temp. circuit Low input High temperature - Low voltage (or ECT sensor circuit shorted to ground)
    Engine coolant temp. circuit high input Low temperature - high voltage (or ECT sensor circuit open)
    ECT sensor, wiring/coupler connection.
    c21 Intake air temp. sensor malfunction The sensor voltage should be the following. (0.15 V < or = sensor voltage < 4.85 V) Without the above range, c21 is indicated.
    Intake air temp. circuit Low input High temperature - Low voltage (or IAT sensor circuit shorted to ground)
    Intake air temp. circuit high input Low temperature - high voltage (or IAT sensor circuit open)
    IAT sensor, wiring/coupler connection.
    c22 Atmospheric pressure sensor malfunction The sensor voltage should be the following. (0.5 V < or = sensor voltage < 4.85 V) Without the above range, c22 is indicated.
    Atmospheric pressure sensor Low/high input Atmospheric pressure is lower or higher than specification.
    AP sensor, wiring/coupler connection.
    c23 Tip over sensor or circuit malfunction The sensor voltage is less than the following for more than8 sec. after ignition switch turns ON. (0.2 V < or = sensor voltage < 4.85 V) Without the above value, c23 is indicated.
    TO sensor, wiring/coupler connection.
    c24/c25/c26/c27 Ignition signal #1, #2, #3, #4 circuit malfunction CKP sensor (pick-up coil) signal is produced but signal from ignition coil is not produced continuous two times. In this case, the code c24 or C25 or C26 or c27 is indicated.
    c28 Secondary throttle valve actuator malfunction When no actuator control signal is supplied from the ECM or communication signal does not reach ECM or operation voltage does not reach STVA motor, C28 is indicated. STVA can not operate.
    STVA, lead wire / coupler connection.
    c29 Secondary throttle position sensor malfunction The sensor should produce the following voltage. 0.15V < sensor voltage < 4.85V. Without the above value, C29 is indicated.
    Secondary throttle position sensor, lead wire / coupler connection.
    c31 Gear position signal circuit malfunction Gear position signal voltage should be higher than the following for more than 3 seconds. (Gear position sensor voltage > 0.60 V) Without the above value, c31 is indicated.
    Gear position sensor, wiring/coupler connection.Gearshift cam etc.
    c32/c33/c34/c35 Fuel injector signal #1, #2, #3, #4 circuit malfunction Crankshaft position sensor (pickup coil) signal is produced, but fuel injector signal is interrupted continuous by 4 times or more. In this case the code C32, C33, C34 or C35 is indicated.
    c41 Fuel pump relay signal circuit malfunction When no signal from fuel pump relay, c41 is indicated.
    Fuel pump relay, connecting lead, power source to fuel pump relay.
    c42 Ignition switch signal circuit malfunction Ignition switch signal is not input in the ECM.
    Ignition switch, lead wire/coupler.
    c46 Exhaust control valve actuator EXCVA position sensor produces following voltage. 0.1V < sensor vlotage < 4.9V. Without the above value, C46 is indicated. EXCVA motor cannot move.
    EXCVA, EXCVA adjustment, lead wire / coupler.


Kommentér på:
Gsxr 750 Srad Elektronik

Annonce