470 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Kawa Zl 600 Knastkæde? Kawa Zl 600 Knastkæde?

Jeg har en dejlig zl 600 fra 85 som jeg skal have stillede ventiler på og det kan jeg godt lige finde ud af.
Men når jeg nu afligevæl har den åben så ville jeg godt lige tjække om knastkæden er som den skal være. Jeg har en mc manual på mc'en men der står indet specefikt om hvor meget slup eller slid der må være på den og hvordan man måler det. Nogle der kan hjælpe?

Maskinen køre ganske fint men i tomgang laver den nogle tikke/kurre lyde og har tideliger spurt til dem her inde og der blev nævnt at det kunne være knastkæden. når jeg så har den åben ville jeg gære have tjækket det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawa Zl 600 Knastkæde?
  • #1   7. aug 2012 hej....

jeg vil gå ud fra man kan bruge samme måde som på en bil... stil din knast osv osv efter alle mærker.. og se om den så står rent på dem alle.. hvis det afviger på mærkerne, så har kæden givet sig.. og så er spørgsmålet så, hvor meget er for meget. jeg har lige fået skiftet kæde på min bil efter det system her...
    den stod ikke ud for mærkerne.. ikke helt vildt skævt , men alligevel... da vi målte kæden den gamle kontra den nye så var der 1.8cm til forskelle så den skulle skiftes inden alt for længe.. den var også begyndt at krrrrrggg lyd ved start om morgen.... det er væk nu efter kæde og kæde strammer er skiftet.....
    jeg ved ikke om du kan bruge dette til noget..

mvh

Kommentér på:
Kawa Zl 600 Knastkæde?

Annonce