Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fremflyttersæt intruder 86 vs 700
  • #1   28. jul 2012 Passer ikke, du skal have noget til 400-600-700-750 eller 800, de er ens.

• #2   28. jul 2012 Nederen, og det er du helt 100 på?.... Har kigget så mange steder på nettet og kan ikke finde noget til min :S

• #4   28. jul 2012 Ok sur røv, de er bare ikke til at finde brugte de sæt, og synes nyprisen er for meget til mit budget...

• #5   28. jul 2012 Jeg har ledt vidt og bredt efter det samme da jeg har samme cykel bare fra 87 og nej det passer ikke over på. 1400 er tilsyneladende større overall. Alle andre modeller skulle dog passe sammen helt fra den sjældne vs400 og helt op til vs800'eren. Det gælder alle dele på nær visse motordele forresten.

Fremflyttersæt burde kunne købes fra nye af fra omkring 2500,- udenlansk og omkring 3000,- herhjemme. Men man skal til gengæld godt nok være heldig hvis man kan finde dem brugt eller hos en hugger.

• #6   28. jul 2012 Hmm, så blev jeg da det klogere, det er bare ærgeligt fandt et sæt til en 1400 til 1500, og kunne nok sagtens presse det i pris :D... Men jaa jeg må ringe rundt til diverse hugger og små mc forretninger, kan være de har noget liggende...

Men vis nogen herinde vil sælge deres eller kender nogen så sig endelig til smiley

• #7   28. jul 2012 Hehe, jeg står i præcis samme situation som dig smiley
    Held og lykke med at finde det.

• #8   28. jul 2012 Tak og lige over :D.. Når kan da glæde mig over jeg for monteret en ny bagskærm mandag der er lavet lidt ved og anden sæde, plus den bliver sænket smiley

• #9   28. jul 2012 Tak tak smiley
    Skønt at du får lavet noget ved den. For mig handler den her sæson bare om at komme ud og få lagt nogle kilometer bag mig. Til vinter kommer alle projekterne så.

Kommentér på:
Fremflyttersæt intruder 86 vs 700

Annonce