{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Gearskifte problem R1 {{forumTopicSubject}}

Hej derude, jeg har et problem med gearskiftet på min R1 99".
Den vil ikke skifte gear med mindre jeg holder gear pedalen oppe og slipper koblingen og så bagefter slipper gear pedalen.
Det begyndte efter jeg kørte til friskt til den i nogle af de lave gear.
Hvad tror i der er sket? Er skifte gaflen røget eller ville man slet ikke kunne skifte gear så?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gearskifte problem R1
  • #1   23. jul 2012 På venstre side lige ved fortandhjulet, sidder der et dæksel med en 5-6 umbraco skruger. Skrug den af, så er der en fjeder derinde der er knækket. Skift den og du er kørende igen smiley

• #2   23. jul 2012 smiley det lyder som en dejlig nem ting lige at lave. Jeg havde gået og troede jeg skulle ind i gearkassen og rode smiley Tak for svaret Claus B

• #3   23. jul 2012 Det var så lidt, jeg har selv prøvet det og ringede til 7-8 mcforhandlere for at høre hvad det ville koste. De sagde alle 15000kr. indtil der var en der var ærlig smiley Min fjeder var knækket og en ny kostede 10kr. smiley

• #4   25. jul 2012 10kr? Nøj hvor fedt smiley håber det er den der er knækket er det nemt at skifte? Eller er der lige noget jeg skal vide, ? jeg har nemlig ikke lige fået ligget på det i nu, da jeg er på ferie.

• #5   29. jul 2012 Hej igen, ville bare lige sige at du havde ret,. Det var den lille fjeder der var knækket. Tak for svaret igen smiley

Kommentér på:
Gearskifte problem R1

Annonce