772 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Bremser ved syn, CB650 Bremser ved syn, CB650

Jeg har købt mig et par Honda CB650'ere, og er ved at gøre den ene køreklar, og klar til syn

Jeg har lidt problemer med forbremsen, som uanset hvad jeg gør, vil fjedre en del.

Jeg har nu fået reduceret denne fjedren en smule ved at skifte slanger, væske og udlufte, men den har stadigvæk noget. Har udluftet en del beholderfulde nu.
Det skal siges at den bremser helt fint.

Hvordan bliver dette set på ved syn?
Hvor meget må den "fjedre"?
Det eneste man ellers kan gøre ved det, er vel at skifte til armerede slanger, som vel overhovedet ikke burde være nødvendigt, når cyklen nu er født med almindelige.

Det er min første MC, så jeg er ikke helt klar over ligenøjagtig en bremse på en mc skal føles

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bremser ved syn, CB650
  • #1   7. jul 2012 hvis slangerne er orginale, så har de jo efterhånden en del år på bagen, og det kan jo være de skal skiftes ud... ikke nødvendigvis til nogle af stål... jeg har et komplet sæt til at ligge (brugt fra min gixxer k8(10.000 km) har ingen ide om de passer, men ellers kan du købe dem meget billigt..

• #2   8. jul 2012 Tak for tilbuddet, men kunne ikke forestille mig at de passer over smiley
    Men ja slangerne har nok en del år på bagen.

Jeg syntes at bremsen fungerer fint, men det er mere hvad synsmanden siger til det.

Kommentér på:
Bremser ved syn, CB650

Annonce