Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman 500 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Afmontering af gaskomfur 1.200 kr.
  • Montering af skabslågrr 650 kr.
  • Fixe afløb i Vesterbro køkken og (evt tjekke opvasker) 900 kr.
  • Opsætning af 2 lampe 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KN-filtre
  • #1   4. jul 2012 louis, ebay, der er mange du kan sikkert også bestille et ved din mc pusher... men spar du hellere dine penge og sæt orginalt filter i, du får intet ud af at sætte k&n på andet end en mindre tegnebog

• #2   4. jul 2012 Jeg har mine herfra..

http://www.ybfilters.co.uk/

• #3   4. jul 2012 Morten: Så har du godt nok en dårlig mekaniker smiley har set flere maskiner der har fået et par hk oveni hatten hele vejen fra 4000 omd og hele vejen op + en "renere" kurve

• #4   5. jul 2012 Hvad har det med mekanikeren at gøre ?, der er jo ubehaligt mange der smider k&N på fordi de regner med det giver nogle hypper, det gør det ikke med mindre du får den justeret til det, også er vi hurtigt oppe over 2k, for ingenting du vil mærke i den virklige verden.

• #5   5. jul 2012 Han skriver jo intet om at han ikke vil få den justeret for selvfølgelig skal den det, du siger at man INTET får ud af et k&n filter og det passer ikke, det kan godt være at det ikke er de vilde hk man får ud af det men de ca 2000 det koster "generelt" for filter + indkøring der tit og mange gange ender ud i et par hk og en flottere kurve er bestemt pengene værd, alene opretningen af kurven der i mange tilfælde forekommer er pengene værd,

• #6   5. jul 2012 Jeg skal bare have et par filtre, drenge... Haha... Altså, de der hk min 650ccm har haft, er der vist ikke længere, og luftfilterkassen har jeg heller ikke... Men tak for diskussionen og links!

Kommentér på:
KN-filtre

Annonce