476 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

BSM vs IXIL BSM vs IXIL

Er der nogen der har nogle kommentarer vedrørende BSM og IXIL potter ? Holbarhed, finish og samlekvalitet...
Jeg har hørt at IXIL potter tager effekt fra cyklen i stedet for at give effekt. Kan det passe ?

Per fra MC hjørnet frarådede mig i hc´vertfald at købe IXIL og bruge pengene på BSM i stedet

Hvad siger i ???

Begge potter er almindelige runde slip-on til en CBR 1000 F

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BSM vs IXIL
  • #1   15. jun 2006 Har BSM Vampire på min, jeg synes det er super kvalitet og finish. Virker meget holdbar i det og så giver den en fremragende og meget potent lyd på alle de cykler jeg har hørt samme type på. Dvs SZR 660 (en-stamper), GSX-F 600 (4 benet), GS 500 (2 benet).

Ville dog ikke købe noget hos MC-Hjørnet da jeg synes han er en værre f*sker (og det er ikke fisker jeg mener smiley

Kender ikke til Ixil andet end af navn, men jeg gætter på at Per Harms ikke selv sælger Ixil, men derimod BSM???

• #2   15. jun 2006 Hej Noe

Jeg kører med IXIL, og voldsomt godt tilfreds....!!!!

De lyder sindsygt godt, og finishen er bare i top...

Jeg kører med dobbelt kevlarpotter

• #3   15. jun 2006 Hej Noe !

Begge potter er absolut god kvalitet. Jeg har haft 2xvampire carbon på min XJ600. Super lyd, og god finish.
    Jeg vil gog anbefale dig IXIL. Har netop monteret IXIL xtrem VX. Bedre lyd findes ikke.
    IXIL importeres af www.mc-tech.dk

mvh
    Jesper

Kommentér på:
BSM vs IXIL

Annonce