466 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

mx teknik mx teknik

hej mcg, jeg har en makker som har en kawasaki 250 4 takter fra 2004 som vi bare ikke kan få til at starte, det er noget der er opstået pludseligt, den plejer at starte fint. vi har igår renset karburatoren og tjekket der er gnist på, og vi har prøvet at give den en bette snaps uden nogen form for reaktion. jeg plejer at være en haj til at få ting til at starte men har desværre ikke forstand på 4 takter, hvad kan være årsagen til dette?

pft andreas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af køkkenvæg 500 kr.
  • Opsætning af spots 400 kr.
  • Scooter hjælp start 915 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Havearbejde 500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mx teknik
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.708
    #1   22. jun 2012 Har i prøvet med dieselstart?

Hvis den så springer igang på det, er det benzintilførslen den er skæv med. Man kan jo være tilbøjelig til at sige at i skal starte fra en ende af med manualen i hånden.

Er tændrøret nyt nok?

• #3   22. jun 2012 Prøv at skifte tændrøret, jeg kæmpede med en honda gt647 hawk, gav den snaps, checkede gnist, osv.(og der var gnist) ikke så meget som en prut.
    Så skiftede jeg tændrørene, og den sprang igang.
    Men check lige ventiltolerancerne, det er kritisk på sådan en fætter der, hvis det er en crosser skal den sikkert have kontrolleret ventilerne for hver 10. drifttime.

• #4   23. jun 2012 Ja tændrøret er skiftet men vi vil lige kigge til de ventiler

Kommentér på:
mx teknik

Annonce